Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hvilke øyenskygger har du, av merker farver osv, hva bruker du mest?
Søtpotita Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Augeskyggar var (og er litt endå) min favorittsminke Eg har allslags fargar og frå ulike merker. Idag har eg kun nokre få favorittar i dei mest diskre fargane. Favorittane mine for tida er frå Make Up Store og Mac. Frå Make Up Store er det fargane Sunbreeze og Muffin som er sååå digg, desse er i gult med glitterpartiklar i (ikkje slikt som dryssar) og i kvitbeige Ellers diggar eg pigmenta frå Mac! Utruleg fine og skimrande fargar! Har tre stk; lilla, lyyysrosa og lysebrun. Chanel er også ein av mine favorittmerker
Gjest Oxford Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har faktisk bare en; den er fra Dior i fargene fersken og gullbeige.
Sari Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har en fra Chanel som jeg bruker både til hverdags og fest, jeg bare regulerer hvor mye jeg bruker, evt blander inn litt annet. Den heter Safari (tror jeg) og brun-grå med et snev av lilla i. Veldig fin og diskret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå