Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg lurer på hvilke søte ting kjæresten gjør for deg og forholdet deres i hverdagen Eller noe ekstra søtt han har gjort 1-2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Han hadde vasket leiligheten fordi jeg skulle komme på besøk, kjøpt inn og lagde middag + dessert, og satte på en film jeg hadde pratet lenge om:) Enkelt, og veldig søtt å se at han anstrengte seg for min del på en helt vanlig hverdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Han lager en kopp te til meg hver eneste morgen.. betyr alt for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 10. juni 2008 #4 Del Skrevet 10. juni 2008 Han er igrunn flink til å gjøre søte småting i hverdagen som betyr noe for MEG. Han kan ha vasket leiligheten til jeg kommer hjem, kjøpt med en is fra butikken, gir meg alltid kyss og sier at han elsker meg før han drar på jobb om morgenen, sender meg uoppfordrete kjempesøte meldinger så jeg nesten rødmer, og en gang satt han og kikket på brudekjoler på nettet og leita etter den stilen han vet jeg vil ha (det betød utrolig mye for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. juni 2008 #5 Del Skrevet 10. juni 2008 Han kan gi meg blomster eller et selvlaget kort uten at det er noen spesiell anledning. Og så gir han meg komplimenter hele tiden :rødme: Søte kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #6 Del Skrevet 10. juni 2008 Han trenger kun å se på meg for å få meg til å føle meg elsket av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snubla Skrevet 10. juni 2008 #7 Del Skrevet 10. juni 2008 Han ser meg...... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 10. juni 2008 #8 Del Skrevet 10. juni 2008 Han står opp ekstra tidlig på morgenen for å ordne matpakke og legge fram alle de tingene jeg alltid flyr rundt og leiter etter som nøkkel,bankkort osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juni 2008 #9 Del Skrevet 10. juni 2008 Kjæresten min er ikke så veldig romantisk av seg han..Men han er jo god fordeom, selv om jeg skulle ønske han var mer romantisk. Men det er nok jeg som står for den delen av forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gompen Skrevet 10. juni 2008 #10 Del Skrevet 10. juni 2008 Han støtter meg på de tingene som er viktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. juni 2008 #11 Del Skrevet 10. juni 2008 Han elsker kjøtt, men kjøper soyapølser og masse grønnsaker og frukt når jeg kommer på besøk, fordi jeg er vegetarianer. Han kjøper dame sjampo, fordi jeg av og til glemmer min når jeg overnatter. Han vasker og polerer bilen min, fordi jeg gjør det aldri selv. Han bare holder rundt meg etter at vi har kranglet og sagt unnskyld til hverandre, også når det var meg som startet krangelen Ellers er han overhodet ikke romantisk, sier sjelden "søte" ord, men gjør isteden ting for meg uten at jeg spør eller maser om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forelska og naiv?? Skrevet 12. juni 2008 #12 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er kanskje litt rar av og til, men kjæresten min spør alltid om jeg gjør ting for henne hele tiden... er vel ikke alltid helt klar over det selv - men trodde i mitt lille sinn at det var slik man skulle være mot hverandre. For meg er det naturlig å komme og varme kalde føtter, fotmassasje/massasje, hente med en kopp med noe varmt, fylle i boblebadet og hente vin, rett og slett bare gjøre småting for å vise at man setter pris på den man er glad i - er det bare jeg som er rar?? Trodde andre menn gjorde slik også uoppfordret? Jeg bare spør, siden jeg ikke er kvinne og har vært sammen med menn, er det min kjæreste som har vært uheldig tidligere kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 12. juni 2008 #13 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er kanskje litt rar av og til, men kjæresten min spør alltid om jeg gjør ting for henne hele tiden... er vel ikke alltid helt klar over det selv - men trodde i mitt lille sinn at det var slik man skulle være mot hverandre. For meg er det naturlig å komme og varme kalde føtter, fotmassasje/massasje, hente med en kopp med noe varmt, fylle i boblebadet og hente vin, rett og slett bare gjøre småting for å vise at man setter pris på den man er glad i - er det bare jeg som er rar?? Trodde andre menn gjorde slik også uoppfordret? Jeg bare spør, siden jeg ikke er kvinne og har vært sammen med menn, er det min kjæreste som har vært uheldig tidligere kanskje?? Noen menn er sånn, andre ikke. Noen gjør mange ting, noen gjør få ting. Tror allikevel de fleste føler seg heldig som har den de har uansett (med mindre de er i et ulykkelig forhold). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2008 #14 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er kanskje litt rar av og til, men kjæresten min spør alltid om jeg gjør ting for henne hele tiden... er vel ikke alltid helt klar over det selv - men trodde i mitt lille sinn at det var slik man skulle være mot hverandre. For meg er det naturlig å komme og varme kalde føtter, fotmassasje/massasje, hente med en kopp med noe varmt, fylle i boblebadet og hente vin, rett og slett bare gjøre småting for å vise at man setter pris på den man er glad i - er det bare jeg som er rar?? Trodde andre menn gjorde slik også uoppfordret? Jeg bare spør, siden jeg ikke er kvinne og har vært sammen med menn, er det min kjæreste som har vært uheldig tidligere kanskje?? Sånn er ikke min kjæreste. Han kan gjøre sånt av og til, men det er ikke så ofte. For noen faller det seg naturlig, for andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAMBI<3 Skrevet 12. juni 2008 #15 Del Skrevet 12. juni 2008 Mannen min er som tatt ut fra et eventyr, han er drømmeprinsen min! Han kommer stadig med blomster, arangerer piknik på de utroligste steder, kommer med gaver akkurat når det passer best og gjør så mye fantastisk for meg at jeg blir helt overveldet. Den største kjærlighetserklæringen jeg har fått av han, (sett bort i fra når vi gifta oss) er at han har tattovert navnet mitt med fin stor skrift fra det ene ryggbladet til det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvelin Skrevet 12. juni 2008 #16 Del Skrevet 12. juni 2008 Når han tilbyr seg å bære alle de tunge tingene når vi er på fot- eller skitur... Den gangen han overrasket meg med å ha pusset opp soverommet ferdig da jeg var på reise, og på nattbordet stor røde roser... Da han kom hjem fra elgjakt for å bli med meg på kino... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freckles Skrevet 12. juni 2008 #17 Del Skrevet 12. juni 2008 Mannen min er som tatt ut fra et eventyr, han er drømmeprinsen min! Han kommer stadig med blomster, arangerer piknik på de utroligste steder, kommer med gaver akkurat når det passer best og gjør så mye fantastisk for meg at jeg blir helt overveldet. Den største kjærlighetserklæringen jeg har fått av han, (sett bort i fra når vi gifta oss) er at han har tattovert navnet mitt med fin stor skrift fra det ene ryggbladet til det andre oioi det hørtes veldig voldsomt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Lea Skrevet 12. juni 2008 #18 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er veldig mye!! Det aller beste er når jeg kommer å henter han, og da han får øye på meg, har han det største smilet fra øre til øre! Uuuutrolig varmende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Lea Skrevet 12. juni 2008 #19 Del Skrevet 12. juni 2008 Mannen min er som tatt ut fra et eventyr, han er drømmeprinsen min! Han kommer stadig med blomster, arangerer piknik på de utroligste steder, kommer med gaver akkurat når det passer best og gjør så mye fantastisk for meg at jeg blir helt overveldet. Den største kjærlighetserklæringen jeg har fått av han, (sett bort i fra når vi gifta oss) er at han har tattovert navnet mitt med fin stor skrift fra det ene ryggbladet til det andre Oh... Det hadde ikke kjæresten min fått lov til tror jeg! Veldig tøft gjort! Barnenavn er jeg veldig med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #20 Del Skrevet 12. juni 2008 Han kjøper favorittsjokoladen min på butikken, kjøper inn tannbørste som jeg kan ha hos ham, tenner stearinlys når jeg kommer på besøk osvosv. Sånne små ting som merkes, og settes pris på. (L) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå