Gå til innhold

Scandic Byporten hotell

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bobby_*
Skrevet

Hei!

Vi er et par som skal overnatte 3 netter i Oslo. Har sett litt rundt på hoteller, men vet ikke helt hvilket vi skal velge bortsett fra at vi har bestemt at det blir i området rundt Oslo Spektrum pga en konsert vi skal på der. Vi har overnattet på Royal Christiania tidligere og var sånn passe fornøyd, veldig bra frokost men rommet var litt skittent. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med Scandic Byporten? Liker at det er rent og pent, hehe. Tenker å bestille et superior rom der, som visstnok skal være en del større enn de små standardrommene. Noen som vet om Egon er et ok sted for frokost (siden frokosten serveres der)? Håper noen har innspill, da blir jeg glad! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Vi er et par som skal overnatte 3 netter i Oslo. Har sett litt rundt på hoteller, men vet ikke helt hvilket vi skal velge bortsett fra at vi har bestemt at det blir i området rundt Oslo Spektrum pga en konsert vi skal på der. Vi har overnattet på Royal Christiania tidligere og var sånn passe fornøyd, veldig bra frokost men rommet var litt skittent. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med Scandic Byporten? Liker at det er rent og pent, hehe. Tenker å bestille et superior rom der, som visstnok skal være en del større enn de små standardrommene. Noen som vet om Egon er et ok sted for frokost (siden frokosten serveres der)? Håper noen har innspill, da blir jeg glad! :-)

Hei!

Overnattet en natt på Scandic Byporten da jeg var i byen på kurs. Var fornøyd med hotellet. Ganske nytt og det var rent. Beliggenheten er jo veldig grei. Inngangen er fra kjøpesenteret. Frokosten på Egon var god. Rommet jeg hadde var litt lite, men helt ok for meg (jeg var der alene, men det var et dobbeltrom). Hørte såvidt bittelitt togdur om natta, men ikke noe bråk ellers. Rolig var det.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hei!

Tusen hjertelig takk for svar! Var det aircondition der? Mulig å åpne vinduet på rommet? Hvordan var badet? Hehe, mange spørsmål men blir kjempeglad for svar! :-)

Gjest Gjest_tea_*
Skrevet
Hei!

http://www.tripadvisor.com/Hotels-g190479-Oslo-Hotels.html

Her står det litt om hotell i Oslo. Kanskje du finner noe nyttig der. Ser at Thon Opera har bedre snitt enn Scandic Byporten.

Skrevet (endret)

Ved hotellet du nevner er det fortiden massive veiarbeider, de bygger om hele Jernbanetorget, bråk og et Oslos narkomane har tilholdssted rett utenfor hotelldøren.... MEN praktisk plassering da, men tanke på Spektrum, flytoget, shopping etc. Det er veldig greitt å komme seg fra hvor som helst i byen og ned til Spektrum, så dere kan nok greie å finne et litt koseligere sted?

F.x Hotell Norrøna? Gangavstand fra Spektrum, eventuelt så stopper trikken rett utenfor hotellet.

http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews...Hotel-Oslo.html

Endret av MiniMjau
Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar og takk for tips. Ja, er klar over at dette området ikke er av de hyggeligste. Men jeg har litt vanskelig for å gå lange avstander, så derfor blir det et av hotellene der nede. Vi vurderer Royal Christiania også, går ut fra at det er veiarbeid rett utenfor der også? For det ligger vel nokså nærme. Ellers er det Hotel Terminus, Plaza og Opera som kan være aktuelle.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Tusen hjertelig takk for svar! Var det aircondition der? Mulig å åpne vinduet på rommet? Hvordan var badet? Hehe, mange spørsmål men blir kjempeglad for svar! :-)

Vet ikke om det er aircondition, var der på vinteren så jeg sjekket ikke ;-) Men badet var flislagt, lyst, nytt og fint. Rent, og varmekabler i gulvet og det var godt i vinter....

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har ved fler anledninger bodd på hotell Bondeheimen som ligger ved Nasjonalteateret. Synes dette er både sentralt og ikke for dyrt.

Her er rommene store og fine, noe som betyr at du har litt armslag og mer enn plass nok til (handle)poser og annet pikkpakk.

Rimelig er det også, og er du coop-medlem får du rabatt. Vi, 2 voksne og 2 barn, betalte ca. 950 kroner per natt inkl. coop-rabatten.

Ha fine dager i Oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...