Gå til innhold

Han fikk den ikke opp.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var sammen med en mann i helgen og han fikk ikke full reisning og klarte ikke fullføre samleie.

Jeg føler meg litt utilstrekkelig, og teker han kanskje ikke hadde lyst på meg. Vi har truffet hverandre noen ganger, men ventet med sex til nå pga andre omstendigheter.

Han forsvant fort rett etterpå og har ikke svart på melding.

Er det veldig flaut for dere menn når dere ikke får det til, eller burde jeg være flau?

Jeg har aldri opplevd dette. Det skjer jo i fylla sikkert, men han var edru siden det var dagen derpå.

Jeg vet ikke om jeg burde ta kontakt med han, men jeg liker han veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt92
Skrevet

Du har ihvertfall ingenting å være flau over. Man kan få ereksjon av omtrent hva som helst, av ting som ikke har noe med sex å gjøre. Så det at han ikke får den opp, har ganske sikkert INGENTING å gjøre med deg.

Han ble vel flau, og tror at du er skuffet over ham, sint, misfornøyd, you name it. Kanskje du kan ringe han å forklare ham at det ikke er så farlig at det skjedde ?

Ganske sikkert prestasjonsangst, eller noe lignende.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han ikke er syk på noe vis, kan du være ganske sikker på at han tenkte for mye. Det er stressende å ha sex med noen man liker for første gang. Jeg pleide også å slite med å beholde flagget til topps i starten med samboeren min, men det går over når man blir tryggere på hverandre.

Skrevet

Det er ingen grunn til å være flau. Det er sånn som skjer innimellom uten at det er noe galt. Hvis du tar kontakt bør du ikke nevne det som skjedde hvis han ikke gjør det selv.

Gjest Mann27
Skrevet

Det er flaut for oss menn! Veldig flaut!

Jeg hadde akkurat samme problemet de første gangene med kjærsten min. Det var ufattelig flaut og pinlig, og jeg følte meg mislykket. Hun tok det også tungt.

Jeg hadde utrolig lyst på henne, problemet var nesten at hun er så ufattelig nydelig og deilig. I tillegg er hun mer erfaren enn meg, og sa at dette hadde hun aldri opplevd før. Akkurat den kommentaren gjorde jo ikke at jeg følte meg så mye mann... Svikten skjedde i det øyeblikk jeg skulle trenge inn i henne, da datt den som en potetsekk. Jeg var full, men samtidig så tenkte jeg alt for mye på at nå må utsyret holde. Prestasjonsangst er ordet. At det skjedde første gangen, og at hun tydeligvis ikke skjønte noe av det gjorde jo at jeg fikk enda mer prestasjonsangst nesten gang. Da tok vi oss dog bedre tid, og det gikk derimot utmerket.

Neste gang skjedde det igjen, etter nok en uheldig kommentar fra henne. "Holder den seg oppe nå da? hihi..." Mer skal ikke til for at man tenker tilbake, og frykten for å skuffe henne kommer. Det ble ingen suksess da, og heller ikke de neste gangene. Hun skjønte ikke noe, jeg sa at jeg var redd for å skuffe henne og tenkte for mye på akkurat dette. Og da forsvinner blodomløpet i junior kjapt. Dette holdt nesten på å ødelegge for oss i starten. Hun ble usikker på seg selv, om at hun ikke var deilig nok for meg og at jeg kanskje ikke hadde lyst på henne. Dette er vel noe alle jenter vil tenke i denne situasjonen, typisk nok. Men hva med at dere også en gang tenker på partneren og hører på hvorfor dette skjer? Mannen er ikke en automatisk knullemaskin, men et menneske med tanker og følelser som gjør sitt utslag på formen til junior. Alt er ikke damas feil, det er ikke DERE det er noe galt med. I slike situasjoner vil jeg si dere er ufattelig trangsynte og selvfokuserte...

Jeg ble stresset av det stadige fokuset på min 'tilstand'. Men etter en god prat senere fikk vi nøstet opp i problemene, og vi har det nå fantastisk i senga. Hun skjønte at jeg hadde problemer med å fokusere på nytelsen når jeg samtidig var redd for å svikte henne, og jeg fikk forklart henne at problemet ikke var henne. Problemet satt i hodet mitt, og dette måtte vi finne ut av sammen. Noe vi gjorde. :) Sex er mye mer enn å jukke opp og ned, mye sitter i hodet. For min del så setter jeg nytelsen hennes i fokus, og tenker mye på hvordan hun har det. Jeg er ikke typen som presser på og maser når hun f.eks har PMS og er svært lite lysten på sex. Da får hun heller en god kroppsmasasje.

Gjest Gjest TS
Skrevet

Jeg har ikke no problem med at han ikke fikk det til, jeg hadde det helt topp.

Vi er begge voksne og jeg har vett til å holde negative eller morsome kommentarer for meg selv.

Han har forhåpentlig prestasjonsangst, han har akkurat kommet ut av et mange års forhold. Jeg syns også det var litt rart og skummelt å ha sex med en ny mann etter 17 års ekteskap.

Problemet er hvordan jeg tar kontakt og hva jeg skal si. Vi er helt i begynnelsen av noe, håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...