Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jenter!

Skal i bryllup om en liten stund, trenger litt hjelp med å finne eksempler på hva slags hårfrisyre jeg ønsker at frisøren min skal lage.

Jeg har ett eksempel som jeg har funnet, men likevel er det ikke heeeelt sånn som jeg vil. Jeg skal ha en litt 60 tallsinspirert Cecilie Melli i gammelrosa, og kunne tenkt meg hår som stod til stilen. Har lyst å ha håret stramt bak og i en stooor ball bak (har ganske langt hår). Problemet er at frisøren jeg skal til ikke helt fatter hva jeg er ute etter, og jeg har lett rundt på nettet etter bilder etter beste evne.

Her er eksemplet som ligner litt - Audrey Hepburn (har ikke tenkt å ha pannelugg som her)

Skal typisk ha bred sort eyeliner, falske øyenvipper, den stilen.

Har googlet meg i hjel påp 60's updo, vintage updo ++

Kan noen hjelpe?

Endret av Karmela
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei jenter!

Skal i bryllup om en liten stund, trenger litt hjelp med å finne eksempler på hva slags hårfrisyre jeg ønsker at frisøren min skal lage.

Jeg har ett eksempel som jeg har funnet, men likevel er det ikke heeeelt sånn som jeg vil. Jeg skal ha en litt 60 tallsinspirert Cecilie Melli i gammelrosa, og kunne tenkt meg hår som stod til stilen. Har lyst å ha håret stramt bak og i en stooor ball bak (har ganske langt hår). Problemet er at frisøren jeg skal til ikke helt fatter hva jeg er ute etter, og jeg har lett rundt på nettet etter bilder etter beste evne.

Her er eksemplet som ligner litt - Audrey Hepburn (har ikke tenkt å ha pannelugg som her)

Skal typisk ha bred sort eyeliner, falske øyenvipper, den stilen.

Har googlet meg i hjel påp 60's updo, vintage updo ++

Kan noen hjelpe?

SÅNN?

Bilde av Heid Klum med oppsatt hår ut i fra hvordan jeg tolker beskrivelsen din :)

Skrevet

Ja takk! Dytter denne opp litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...