prinsessa Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Aner ikke hvor jeg skal legge denne tråden så jeg la den her. Vi skal til Hellas om et par uker. Har vært der før og da fikk jeg 30 myggstikk i løpet av et par dager. Så da lurer jeg; er det noen som har et tips om et bra myggdreper middel som man har på soverommet eller smører seg med? Må kunne smøre barna med det også i såfall de er 4 og 1 år.
angeleyes Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Gå på apoteket. De pleier å hå et utvalg myggstifter, servietter, mygglys og så videre... Selv pleier jeg å bruke myggstift. Den lukter forferdelig når den smøres på, men funker veldig bra:)
Alice Ayres Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Et tips kan også være å kjøpe sånn mosquito-netting. Mener å ha lest et sted at mygg tiltrekkes av pusten til mennesker, så er annet tips er jo å holde pusten.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes det er dårlig gjort å ville drepe noen som tydeligvis er veldig glad i deg.
Gjest Frida Thomasine Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg synes det er dårlig gjort å ville drepe noen som tydeligvis er veldig glad i deg. Veldig enig! En mygg er også et liv! La være å drepe myggen. og om du gjør det så ta dem opp å enten begrav den eller legg den et sted du vet at den kommer til nytte som evt. fuglemat eller fiskemat (på fjorden, i tjernet eller noe lignende) Det samme gjelder fluer og andre innpåslitne småinnsekter. Tenk på at dette er et liv, og de lever sine glade dager og de kan ikke noe for at de ble klekket ut til det dem ble! Ta vare på alt liv sier nå jeg! NEI, dette er ikke tull!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå