Serina Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hm, ja, det finnes vel ingen sjampo som forhindrer gråe hår. Men min kjære begynner nå å bli litt bekymret siden de grå hårene begynner å bli flere enn de med farge. Og forfengelig som han er, vil han ikke bli gråere. Synes det blir litt for drastisk å farge håret med minicolor og så femi vil han ikke være. he he. Derfor, folkens, finnes det en sjampo som har pigmenter i seg slik at håret fortsatt kan være mer brunt enn grått. :banantroll:
Sari Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har sett en slik hos frisøren, husker ikke merket, men det var et av de kjente.
Wonders Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 selv om det hadde eksistert hadde jeg ikke gått på limpinnen der. Det er genetisk eller kan skyldes stress dette med grått hår. Er han seriøst opptatt av dette, kjøp shampooen og ta før og etter bilder noen måneder...
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Du må nok farge det, det finnes ingen sjampo som kurerer grått hår. Men det ville vært fantastisk da.
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Menn med grått hår er jo sexy Og kvinner med grått hår er burugler. Endret 21. januar 2013 av Arabella
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Det går jeg ikke med på og ser frem til at mitt hår blir helt grått eller hvitt; da skal jeg bære det med rak rygg og stolthet i blikket!
Cho Kon It Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Og kvinner med grått hår er burugler. Neheeeei! Jeg kan ikke vente med å bli grå, for da kan jeg farge det knall rødt
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Menn med grått hår er jo sexy Det er fordi de i følge vår kultur har lov til å være sexy, rynker er også sexy på menn. Kvinner derimot må se ut som om de er 25 hele livet........... Endret 21. januar 2013 av Liquorice
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 Det er fordi de i følge vår kultur har lov til å være sexy, rynker er også sexy på menn. Kvinner derimot må se ut som om de er 25 hele livet........... Urettferdig er det . Tenk hvor mye menn sparer i forhold til oss, som kjøper diverse remedier for å holde oss vakre, frekventerer skjønnhetssalonger, spasenter, fjerner hår over hele kroppen osv. osv. osv.
Gjest Adriane Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Det går jeg ikke med på og ser frem til at mitt hår blir helt grått eller hvitt; da skal jeg bære det med rak rygg og stolthet i blikket! Si ikke det. Jeg begynte å få mine første grå hår rundt 18-årsalderen... Rundt 23-årsalderen var det ingen annen bønn enn å begynne å farge - da var kanskje ca 50% av håret mitt grått. Nå tør jeg påstå det er minst 80% grått, og det er enda noen år til jeg blir førti. Jeg bærer slettes ikke det grå håret med stolthet, jeg farger det!
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jo, det forstår jeg da, men det er ikke i din alder at det er vanligst å få grå hår heller. Jeg tenkte mere på middelaldrende gråhåret nå. Men Arabella og Lakris: det er jo damene som fortsetter å kjøpe alle disse greiene og å gjøre alle de "pålagte" tingene. Ingen tvinger oss og vi kan selv ta styringen på dette. Hvis alle bråsnudde og insisterte på at de var fine slik de var, ville alt ha sett anderledes ut. Det er og blir opp til hver enkelt av oss hva vi går med på. Endret 22. januar 2013 av Hoppetaujenta
Gjest Eurodice Skrevet 22. januar 2013 #14 Skrevet 22. januar 2013 Jo, det forstår jeg da, men det er ikke i din alder at det er vanligst å få grå hår heller. Jeg tenkte mere på middelaldrende gråhåret nå. Men Arabella og Lakris: det er jo damene som fortsetter å kjøpe alle disse greiene og å gjøre alle de "pålagte" tingene. Ingen tvinger oss og vi kan selv ta styringen på dette. Hvis alle bråsnudde og insisterte på at de var fine slik de var, ville alt ha sett anderledes ut. Det er og blir opp til hver enkelt av oss hva vi går med på. Jeg trodde da du forstod en spøk . Jeg ironiserte litt.
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2013 #15 Skrevet 22. januar 2013 Åja. Jeg forsto ikke det. Jeg er trøtt.
Djungelvrål Skrevet 22. januar 2013 #16 Skrevet 22. januar 2013 Urettferdig er det . Tenk hvor mye menn sparer i forhold til oss, som kjøper diverse remedier for å holde oss vakre, frekventerer skjønnhetssalonger, spasenter, fjerner hår over hele kroppen osv. osv. osv. Ja...håper det snur engang....En kvinne med grått hår og rynker kan gjerne bli sett på som vakker men aldri sexy. Det er urettferdig, hvorfor ikke? Vi har på mange måte feil og forskrudde idealer. Ikke får vi lov til å se ut som kvinner med hofter, mage eller lår og ikke skal vi få lov til å aldres med verdighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå