Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å ta oss en kort storbyferie i sommer. Skal ikke bruke for mye penger på selve turen og har tenkt å værer borte i max 4 dager.

Er det noen som her et rimelig og godt tips til oss?

Det trenger ikke å være en av de "berømte" storbyene, men det bør være opplevelser!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikkje dra til København??

Enten med fly eller båt? Det er en kjempekoslig og vakker by med masse koselige mennesker, mat/drikke og ting å se på! Tivoli er selvfølgelig et must!!!!

Stockholm er også et godt alternativ, en pen by med masse å se på! Ta fly eller tog fra Oslo!

Var i Paris i slutten av mai i fjor (Pinsen), og det var helt perfekt årstid å reise på, mellom 20-25 grader. Det er helt herlig å sitte på en koselig fortausrestaurant/kafè og drikke vin og spise god mat, og masser av severdigheter...

Pass på å ikke dra til storby midt på sommeren, det kan lett bli trykkende og masete å være i en storby i Europa da! Sjekk gjennomsnitts temperaturen før du/dere drar!!

Paris og London er virkelig fine byer, men jeg anbefaler å være der i hvertfall en langweekend når man først er i gang!)

Ellers er Praha en fin by å være i og mitt neste by-reisemål igjen!

Lykke til og god tur!!

Gjest Anonymous
Skrevet

var i Amsterdam i påsken og undrer meg grønn på hvordan jeg skal få penger til å dra dit igjen. Er nok veldig mye finere der når sommeren nærmer seg med kanalene, husbåtene og tulipanene...

Var der 4 netter på et helt ok hotell m perfekt beliggenhet for 2800( 2 pers). Flybilletter ligger i overkant av 5000 akkurat nå , og er sammenlignet med andre populære storbyer et prisgunstig valg. Selv om det var litt dyrere der nede enn hva jeg hadde trodd!

Skrevet

Vi skal ikke til London da begge har vært der flere ganger og er lite begeistret for byen.

København er en god ide. har vært der før, men sjarmeres på nytt hver gang. Billig er det også.

tar gjerne imot flere tips jeg!

Skrevet

Praha skal være billig og bra. Ellers er jeg selv begeistret for Amsterdam.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker Paris og Roma veldig godt... Ellers er Praha veldig fint!

Skrevet

Helsinki - ikke et sted alle drar til, men har utrolig mye å by på

Stockholm - koselig og kontinental!

Barcelona - en av mine absolutte favoritter: Billig, nydelig mat, masse kultur og vanvittige shoppingmuligheter!

Dublin - hyggelige mennesker

Glasgow/Edinburgh - du får billige turer med Ryan Air til Glasgow og da visstnok også gratis togreise til endelig bestemmelsessted.

Amsterdam og København er også gode valg.....

12

Skrevet

Alt 1: Roma

Alt 2: Roma

Alt 3: Roma

icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fallt helt for Paris jeg - var der i februar og det var fantastisk. Har bodd i London og liker meg der, men du hadde allerede vært der icon_smile.gif

Sevilla er også kjempeflott - ikke reis i august da det blir enormt varmt icon_smile.gif masse historie og kultur og mange flotte butikker icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med Paris? Du kan få en tur for 800 kr t/r fra Torp for kr 800! Logg deg inn på goodjet.com og søk på ledige avganger.

Ellers anbefaler jeg Praha, Roma, London, Barcelona, Palma, Venecia eller NY. Alle er spennede byer!

Kos dere!

Skrevet

Sjekket goodjet, og de begynner ikke å fly før 15. juni fikk jeg beskjed om. Passet dårlig for oss som tenkte å reise i mai...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere mulighet til å dra fra Gøteborg, flyr Goodjet derfra i mai...

Skrevet

Hva med stockholm? Herlig by, har det meste; sjarm som en småby og puls som en storby:-) Billig reise får du med buss, swebuss eller säfflebussen.

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...