Kipa Skrevet 9. juni 2008 #1 Del Skrevet 9. juni 2008 Er det noen som har vært på fest med hollywood som tema?? Jeg har en lang gullkjole, tenkte å kjøpe noen lange hansker og stæsje meg med gull og glitter...- men har noen andre konkrete tips...? Og hvor kjøper jeg ikke så dyre hansker som skal brukes for en kveld bare?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Lurer på om Glitter selger lange hansker... Har ihvertfall gjort det før! Ellers så vet jeg ikke helt ang tips... Rød leppestift og falske øyevipper kanskje? Falske negler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Krøll håret ditt opp, type Marilyn Monroe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 11. juni 2008 #4 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville kledd meg som Marilyn Monroe, enkelt og greit. Hvit kort halterneck-kjole, rød leppestift, rød neglelakk og blonde krøller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 Var på Glitter i dag. Så de hadde lange hansker, men så ikke prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 11. juni 2008 #6 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis du i tillegg får tak i en (fuske)pelsstola i helt sort eller helt hvitt, så er du i boks! Evt. en fjærboa. Og rød leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå