-hild Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sitter og skal bestille hotellrom til 2 par med barn, og får opp en del treff - men når jeg leser videre på priser/treff og vilkår, står det "prisen gjelder for antall voksne som er oppgitt i bestillingen, dersom det bor fler voksne eller barn på rommet, vil det tilkomme et gebyr.." ellerno sånt.. Får jeg ikke oppgitt totalpris på det jeg søker på? Eller er det jeg som leser litt for mye nå?
-hild Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 ...og kan det være ledige rom på hotellet, selv om hotellets egen booking sier nei?
Chimamanda Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sitter og skal bestille hotellrom til 2 par med barn, og får opp en del treff - men når jeg leser videre på priser/treff og vilkår, står det "prisen gjelder for antall voksne som er oppgitt i bestillingen, dersom det bor fler voksne eller barn på rommet, vil det tilkomme et gebyr.." ellerno sånt.. Får jeg ikke oppgitt totalpris på det jeg søker på? Eller er det jeg som leser litt for mye nå? For meg hoeres det ut som du faar oppgitt totalpris, men om dere bestemmer dere for aa ha en (eller fler) ekstra paa rommet (altsaa fler enn de to parene med barn) saa maa dere betale gebyr. ...og kan det være ledige rom på hotellet, selv om hotellets egen booking sier nei? Ring hotellet og spoer
-hild Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Takk for svar - jeg fant ut av det ved å ringe hotels.com.. De har forhåndsreservert noen rom som hotellene ikke får lov til å røre selv - så derfor kan holellet si at det er fullbooket mens hotels.com fortsatt har rom å selge. Og det var totalprisen jeg fikk oppgitt. Så da blir det tur!
Vienn Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg opplevde at hotels.com viste ikke ledige rom. Men hotellet hadde når jeg tok kontakt direkte. Kanskje ikke alle hotell som ønsker å være tilknyttet disse tjenestene. De mister noe av kontrollen selv.
-hild Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg opplevde at hotels.com viste ikke ledige rom. Men hotellet hadde når jeg tok kontakt direkte. Kanskje ikke alle hotell som ønsker å være tilknyttet disse tjenestene. De mister noe av kontrollen selv. da er turen overstått - og for sikkerhets skyld hadde ikke hotellet fått bookingen. Vi hadde flaks, de klarte å finne rom til oss (en no-show), selv i en by hvor det meste var fullbooket pga et par-tre store arrangementer i helga. nå er jeg spent på om hotels.com har tatt betalt for dette - skal sjekke kontoen etterpå.. Endret 15. juni 2008 av -hild
Tussemøy Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 ...merkelig. Vi brukte hotels.com til ferieturen sist sommer, og da vi dukket opp på hotellet kunne de ikke finne reservasjonen og de ringte rundt til nabo hotell i samme kjeden for å høre om det hadde skjedd en misforståelse ang. hvilket hotell vi skulle bo på. Så jeg viste frem bekreftelsen jeg hadde fått fra hotels.com, og de måtte lete vel og lenge før de kom frem til at; jo, de hadde reservasjonen min, det var "bare" en skrivefeil som førte til at de ikke kunne finne den på etternavnet mitt e.l. Nå er det ikke mange dagene før vi skal på ferie igjen, og jeg som trodde dette bare var en tilfeldighet/"sånt som skjer en gang i blant", har brukt hotels.com igjen.
-hild Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 ...merkelig. Vi brukte hotels.com til ferieturen sist sommer, og da vi dukket opp på hotellet kunne de ikke finne reservasjonen og de ringte rundt til nabo hotell i samme kjeden for å høre om det hadde skjedd en misforståelse ang. hvilket hotell vi skulle bo på. Så jeg viste frem bekreftelsen jeg hadde fått fra hotels.com, og de måtte lete vel og lenge før de kom frem til at; jo, de hadde reservasjonen min, det var "bare" en skrivefeil som førte til at de ikke kunne finne den på etternavnet mitt e.l. Nå er det ikke mange dagene før vi skal på ferie igjen, og jeg som trodde dette bare var en tilfeldighet/"sånt som skjer en gang i blant", har brukt hotels.com igjen. Det var rart! Vi hadde heldigvis med bekreftelsen - uten den tror jeg ikke vi hadde fått noe rom på denne turen. Og de hadde (om det jeg snappet opp av diskusjonen bak skranken) en reservasjon med samme fornavn som mitt - litt annen alder på barna - og et helt annet etternavn. Men - det ordnet seg jo for oss, og jeg vet jo at mange er kjempefornøyde med hotels.com, så vi kommer sikkert til å bestille på nytt - må bare passe på å ta med en print av reservasjonen for sikkerhets skyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå