Gå til innhold

Mr. Freeze

Anbefalte innlegg

Gjest Isdronningen
Skrevet

Ok, her er greia:

Mr. Freeze er den beste saftisen på kloden, men jeg finner den nesten aldri i butikken.

Andre saftiser er slimete, har dårlig konsistens eller lite generøst forhold mellom vann og smak.

Mr. Freeze er kongen!

Noen som vet om dagligvarebutikker som fører Mr. Freeze? Gjerne spesifikke butikker i Oslo-området. Tar ellers gjerne i mot forslag på saftpose-is som kan måle seg med Mr. Freeze :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her hos oss på sørlandet så har rema og mega mr. freze.....

digger oxo den isen...... nam nam

Gjest Isdronningen
Skrevet
her hos oss på sørlandet så har rema og mega mr. freze.....

digger oxo den isen...... nam nam

Høres bra ut! Har kun sjekket en Rema her i nærheten, de hadde ikke :tristbla:

Men snakker vi om isen i frossen tilstand eller frys-selv poser?

Har en isglad kjæreste som sverger på at det er forskjell på disse to, selv om jeg har mine tvil...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har sett di i frys selv varianten på Spar og fryst variant på narvesen

Skrevet

Klart det er forskjell. HJemmefryst Mr. Freeze får ikke den samme gode slushkonsistensen som de ferdigfryste! De gule er best. Finnes de i Oslo noe sted?

Gjest Isdronningen
Skrevet
Klart det er forskjell. HJemmefryst Mr. Freeze får ikke den samme gode slushkonsistensen som de ferdigfryste! De gule er best. Finnes de i Oslo noe sted?

Det eneste stedet jeg har funnet Mr.Freeze er på MiniMat (en slags storkjosk ala 7eleven) på St.Olavs plass.

Er der litt for ofte for å kjøpe fordi jeg ikke har fryser selv for øyeblikket! :fnise:

Skrevet

De har en kjempeeske med frys-selv-is på Smart Club. Tror det er Mr. Freeze

Skrevet

Jeg har også en formening om at ferdigfryst Mr.Freeze smaker bedre enn fryse-selv! Jeg må ha spist maaaaange meter med Mr.Freeze opp gjennom tiden... :ler2:

Skrevet

Pappa pleide å kjøpe i kasser. Ååh, de gode, gamle tidene...

Skrevet
Høres bra ut! Har kun sjekket en Rema her i nærheten, de hadde ikke :tristbla:

Men snakker vi om isen i frossen tilstand eller frys-selv poser?

Har en isglad kjæreste som sverger på at det er forskjell på disse to, selv om jeg har mine tvil...

vi kjøper frys selv poser... enkle å få med seg fra butikken (smelter ikke)

og bare til å slenge i frysen...

• 1 år senere...
Gjest Gjest_nadia_*
Skrevet

Denne tråden er riktignok fra i fjor, men dersom folk fortsatt lurer på hvor en kan få tak i, så fører disse kjedene garantert godisen: Coop (alle), Joker, Spar, Meny, Ultra, 7/11, Narvesen og Mix. Er ikke alle butikkene som tar den inn, men de fleste gjør det.

Skrevet

Jeg syns ikke den frys-selv-varianten smaker like godt som de ferdigfryste..

Frys-selv-isen har jeg sett på blant annet Meny og Rema i Lillestrøm. Meny hadde også en fryseboks med ferdigfryste, kjempestore!! Nam nam!!

Ellers så er det esker med annen frys-selv-is som er supergod.. Men hva heter den igjen da? Sun lolly kanskje?

Isene i esken er pakket i en slags miniatyrutgave av sjokoladepuddingen.. Altså litt sånn rart formet og kantete :)

Skrevet

Du kan kjøpe på denne siden og fryse ned selv :)

Skrevet
Jeg syns ikke den frys-selv-varianten smaker like godt som de ferdigfryste..

Frys-selv-isen har jeg sett på blant annet Meny og Rema i Lillestrøm. Meny hadde også en fryseboks med ferdigfryste, kjempestore!! Nam nam!!

Ellers så er det esker med annen frys-selv-is som er supergod.. Men hva heter den igjen da? Sun lolly kanskje?

Isene i esken er pakket i en slags miniatyrutgave av sjokoladepuddingen.. Altså litt sånn rart formet og kantete :)

Sun Lolly, ja :jepp: Beste fryse-selv-isen ever :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_rakel_*
Skrevet
Du kan kjøpe på denne siden og fryse ned selv :)

Har noen bestilt Mr. Freeze fra denne siden?

Jeg kjøpte nemlig en pakke på Bunnpris i Trondheim, og til min store forskrekkelse hadde de byttet ut smakene :snurt:

Har flere enn meg blitt offer for denne gedigne skuffelsen?

Er de på goodcandy.no også av denne nye typen?

Skrevet
Har noen bestilt Mr. Freeze fra denne siden?

Jeg kjøpte nemlig en pakke på Bunnpris i Trondheim, og til min store forskrekkelse hadde de byttet ut smakene :snurt:

Har flere enn meg blitt offer for denne gedigne skuffelsen?

Er de på goodcandy.no også av denne nye typen?

Det nye er smaken 'tropisk' pluss en med bringebær. De kommer i psykedelisk grønn- og blåfarge. Fremdeles finnes cola, jordbær og sitron. :)

Mr. Freeze selges forresten også på en vietnamkiosk på Briskeby.

• 3 år senere...
Skrevet

Er det noen som husker de gode gamle mr freeze smakene? Sitron,cola,appelsin,tuttifrutti. Mulig det var fler ,men er ihvertfall de jeg husker. De var magiske :) Husker de solgte de smakene i frys selv pakker for noen år siden. De selger fortsatt frys selv pakker i butikkene nå. Men det er jo helt nye smaker. De smaker jo piss i forhold til de gamle smakene. Hvorfor i all verden har de gjort om på smakene?

Noen som vet? Noen som synes mr freeze var bedre før?

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal de ligge i fryseren?

Anonymous poster hash: f2092...424
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal de ligge i fryseren?

Anonymous poster hash: f2092...424

Til de er så frosne du vil ha dem.

Anonymous poster hash: 257ff...d38

AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd men på Europris ha de pakker med fryse-selv poser. Jeg har aldri smakt dem selv, men det høres ut som jeg må det :)

Anonymous poster hash: 9b671...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...