Gjest Eilin Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er ei jente som akkurat har begynt å spille litt poker online. Kom tilfeldigvis inn på en side www.pokersiden.com. Fant noen gratisturneringer jeg ble med på men har ikke fått noen gevinst enda:) Flere som har noen erfaring med poker online. Har heldigvis ikke brukt noen penger enda
Gjest myan Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jag har spilt masse poker på nettet, men har nesten sluttet nå. Kjekkere å spille live:)
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er ei jente som akkurat har begynt å spille litt poker online. Kom tilfeldigvis inn på en side www.pokersiden.com. Fant noen gratisturneringer jeg ble med på men har ikke fått noen gevinst enda:) Flere som har noen erfaring med poker online. Har heldigvis ikke brukt noen penger enda Det koster penger der også til slutt, er bare svindel!!
Gjest Bond Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Tja, jeg kan nesten lukte reklame fra den første innlegg.. Kanskje bare meg som er paranoid.. Jeg spiller en del både irl og på nettet, men ikke for penger. Men har da faktisk vunnet noen dollarer på turneringer. Men det kommer ikke til å få meg til å betale noe, jeg er prinsipiell da det gjelder å spille for penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå