MAcy Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Har en gutt på 5 som er utrolig interessert i turtles i lange stunder, og han har noen ting med turtles + divese leker. Men jeg lurte på om noen hadde tips til hvor man kan kjøpe klær med turtles motiver, gjerne nettbutikker også... Hva synes dere om moralen i filmene dere som har sett???
birma Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Fant dette: turtles boxer og dette: Turtles (utlandet) Filmen har jeg ikke sett, men husker vagt serien som gikk på tv for lenge siden, og vel, det er jo de snille mot de slemme - et greit konsept det. Hvordan er filmen?
MAcy Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 noen som har erfaring med å handle på allabordtoys.com ???
Yme Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hva synes dere om moralen i filmene dere som har sett??? De gamle spillefilmene, eller tegnefilmene? Det har jo kommet en ny animasjonsfilm også. Jeg syns turtles var kult da jeg var liten, å du ser jo hvor kjekk jeg har blitt!
Ce'Nedra Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg digget Turtles jeg også Hadde det på Nintendospill også. Moralen må vel være ålreit, skulle jo bare ta slemme Schredder eller hva han het.
sommerglede Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 min snart 8 års gamle sønn var frelst i turtles fra han var 4-5 år gammel.... han har utrolig mye leker .. men har merka at det har dabba av nå det siste halve året.. nå er det lego som er stas:) er ikke noe galt med turtles.... så la han leke
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke om de har ennå, men jeg har kjøpt klær med Turtles fra Linus og Lotta sine sider.
qrs Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Min eldste er også 5 år og har sansen for Turtles. Har aldri sett film, men han fikk en tegneserie i fjor sommer som vi nå har lest i filler - får kjøpe et nytt blad til ferien. Han har to figurer og en diger bil som pappan kjøpte med hjem fra Japan. Veldig populært. Har ikke sett klær med turtles på det jeg kan huske.
sommerglede Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 har oxo kjøpt klær fra linus og lotta katalogene... og så vet jeg at de har turtles klær på toys a rus....
MAcy Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 noen som har hadel hos allabordtoys.com?? Lurer på om de sender til Norge, fortolling og porto ++ De har utrolig mye flott så håper det ikke for dyrt å handel hos dem
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ingen barn, men jeg er 23 og elsker ninja turtles. Tror du får kjøpt klær på amazon.com/amazon.co.uk (den engelske) de selger filmene der også. Jeg elsker både ektefilmene og den gamle tegnefilmen som finnes på dvd i usa nå. Nye har jeg ikke fått sett ennå. Synes moralen er helt grei, det gode mot det onde. De gamle tegnefilmene synes jeg også er veldig morsom (spesielt etter jeg har sett dem i gjen om voksen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå