Gjest Skya Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg skal snart reise til utlandet og tenkte da å legge turen innom en taxfree butikk. Tenkte da å investere i en ny sommerparfyme. Har til nå hatt J.Lo's Miami Glow og liker den veldig godt, men den er dessverre utgått.... Noen som kjenner noen i samme duren eller andre gode sommerparfymer? Er veldig glad i både vanilje og kokos, så kunne tenkt meg en med litt av det ene eller andre. Noe sommerlig altså. Synes forresten å huske at jeg likte Armanis Diamonds veldig godt. Men innbiller meg at det er en litt mer vinterduft? Eller er den frisk og sommerlig? :klø: Endret 9. juni 2008 av Skya
Gjest Helen Parr Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har nettopp kjøpt Marc Jacobs Daisy, og synes den er veldig sommerlig og frisk. Jeg vet imidlertid ikke hvordan de andre parfymene du henviser til lukter.
sommerglede Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 jeg ville definitivt gått for hugo boss woman.. synest den er den beste på markedet,,,,
Gjest Lacuna Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg anbefaler denne. Den lukter friskt og sommerlig, men også litt varmt, og sitter forbausende lenge på huden til å være alkoholfri. Endret 9. juni 2008 av Lacuna
Mischa Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Henger meg på Lacuna sitt forslag om Dior Sweet Sun Ellers så liker jeg også Estee Lauder sin Bronze Goddess - det er så og si den samme duften som sommerduften de lanserte i fjor 'Azuree Soleil' laget av Tom Ford.
Gjest Skya Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Takk for tips! Tror jeg må skrive liste og ta meg god tid i taxfree'n!
Gjest Skya Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Glemte selvfølgelig å skrive ned forslagene deres... Men takket være en flink dame på tax free'en så ble jeg fornøyd allikevel. Endte med 7:15 am in Bali fra Kenzo og er superfornøyd. Den lukter bare sååå godt, veldig fruktig og frisk, akkurat som jeg ville ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå