Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Bare lurte på om noen har erfaring med selvbruning og klorbasseng? Bruker l'oreal sublime bronze nå, og det er vel stort sett den eneste brunfargen jeg har for tida, solarium blir dyrt for en student akkurat nå Så skal jeg i et basseng imorra etter siste eksamen, men så lurer jeg på om fargen blir påvirket fort av klor? Ser nesten for meg at den renner av Men er litt usikker, da den faktisk varer i 3-4 dager med daglig dusjing. Såå.. skulle bare høre Vil jo ikke se ut som et batikkmønster når jeg kommer opp av bassenget:P Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Du kan jo bare blande ut litt klorin i en kopp vann,påføre på en bomullsdott og gni litt mot huden?Det gir ihvertfall en indikasjon på om det fjerner mye av fargen eller ikke.
En som vet Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Alt går vekk! Det skjedde ihvertfall ei venninne av meg som var brun når hun hoppet i vannet og hvit når hun kom ut!
Gjest Trolletrine Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Alt går vekk! Det skjedde ihvertfall ei venninne av meg som var brun når hun hoppet i vannet og hvit når hun kom ut! Det samme har skjedd meg også
Nienna83 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Det avhenger nok av hvor lenge du er i bassenget og hvor mye klor som er tilsatt. Jeg var to uker opp og ned av klorbasseng uten at det hadde så stor effekt. Kunne bare merke på ettermiddagen at jeg var blitt litt mer flekkete, så jeg skrubbet meg og smurte meg på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå