lille_lam Skrevet 9. juni 2008 #1 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, er det noen steder man kan få makulert papirer? Jeg har samlet opp en del og skulle gjerne ha de makulert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 9. juni 2008 #2 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei, er det noen steder man kan få makulert papirer? Jeg har samlet opp en del og skulle gjerne ha de makulert.. Jeg tror det kan makuleres hos kopiselskaper. Evt ta kontakt med dem som driver renovasjon. Er det sensitive ting du vil ha makulert foreslår jeg at du venter til tørken er over, så fyrer du opp alt papiret et sted det får brenne helt i fred. Til slutt knuser du asken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 9. juni 2008 #3 Del Skrevet 9. juni 2008 Alternativt kan du gå til anskaffelse av egen makuleringsmaskin. De selger det på Clas Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juni 2008 #4 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg skulle avvikle en bedrift, og i den sammenheng var det mange papirer som måtte makuleres. Det fikk jeg ordnet i rådhuset i min kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #5 Del Skrevet 4. september 2017 Privatpersoner må selv makulere sine papirer. Vi har egen makuleringsmaskin. De koster bare noen få hundredelapper hos Clas Ohlsson eller Staples. Anonymkode: 07966...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. september 2017 #6 Del Skrevet 4. september 2017 Tråden er ryddet for reklame. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #7 Del Skrevet 4. september 2017 Du kan brenne det på forbrenningsanlegget på Klemetsrud. Anonymkode: 8f53c...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå