Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Noen som har gått på pregnyl? Erfaringer, hjalp det?
^^Sunny^^ Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal sette pregnyl i morgen. Har brukt ovitrelle 3 ganger, jeg fikk eggløsning av den hvertfall . Desverre uten resultat Dersom manglende eggløsning er problemet kan det jo hjelpe men har du gått på noe modningstabletter også eller ? Oppfølging fra lege ?
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Nei, det er ikke manglende eggløsning, jeg er faktisk gravid. Begynte på pregnyl med en gang de såg at hjertet slo. Skal ha to sprøyter i uken, frem til jeg er ferdig med 12 svangerskapsuke.-
Gjest Gjest_Aina_* Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Du har hormonforstyrrelser da? Lite østrogen i kroppen? Hensikten er vel å øke sjansen for å beholde fosteret i maven. Det vil nok gå bra! Jeg har selv hatt et "kunstig" svangerskap da hormonene mine er i ulage. Altså tilført alle hormoner i tablett- eller sprøyteform (østrogen, progesteron etc).
^^Sunny^^ Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Nei, det er ikke manglende eggløsning, jeg er faktisk gravid. Begynte på pregnyl med en gang de såg at hjertet slo. Skal ha to sprøyter i uken, frem til jeg er ferdig med 12 svangerskapsuke.- Åhhhh. sånn å forstå.. Jeg skal jo ta pregnyl for å få eggløsning. Visste faktisk ikke at den også kunne brukes som støttebehandling under lutealfasen. men så kjekt at du har en liten i magen da !!! :) Krysser fingrene for at det går bra med deg Endret 14. juni 2008 av Ann78
Gjest Ts Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Hei, nei har ikke hormonforstyrrelser heller. Jeg får det jo for å øke sjansene for å beholde fosteret. Det gjør sånn at nivået av Hcg øker. Hvorfor jeg får det vet jeg ikke, jeg har ikke problemer med hcg-nivået. I uke fem hadde jeg et nivå på 1919, uka etter var det på over 20000... Men, men, skal ha ny UL i dag pluss ny sprøyte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå