Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Noen som har gått på pregnyl? Erfaringer, hjalp det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal sette pregnyl i morgen. Har brukt ovitrelle 3 ganger, jeg fikk eggløsning av den hvertfall . Desverre uten resultat :(

Dersom manglende eggløsning er problemet kan det jo hjelpe :jepp: men har du gått på noe modningstabletter også eller ? Oppfølging fra lege ?

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Nei, det er ikke manglende eggløsning, jeg er faktisk gravid. Begynte på pregnyl med en gang de såg at hjertet slo. Skal ha to sprøyter i uken, frem til jeg er ferdig med 12 svangerskapsuke.-

Gjest Gjest_Aina_*
Skrevet

Du har hormonforstyrrelser da? Lite østrogen i kroppen?

Hensikten er vel å øke sjansen for å beholde fosteret i maven.

Det vil nok gå bra!

Jeg har selv hatt et "kunstig" svangerskap da hormonene mine er i ulage. Altså tilført alle hormoner i tablett- eller sprøyteform (østrogen, progesteron etc).

Skrevet (endret)
Nei, det er ikke manglende eggløsning, jeg er faktisk gravid. Begynte på pregnyl med en gang de såg at hjertet slo. Skal ha to sprøyter i uken, frem til jeg er ferdig med 12 svangerskapsuke.-

Åhhhh. sånn å forstå.. Jeg skal jo ta pregnyl for å få eggløsning. Visste faktisk ikke at den også kunne brukes som støttebehandling under lutealfasen. men så kjekt at du har en liten :babysmokk: i magen da !!! :) :)

Krysser fingrene for at det går bra med deg :klem:

Endret av Ann78
Skrevet

Hei, nei har ikke hormonforstyrrelser heller. Jeg får det jo for å øke sjansene for å beholde fosteret. Det gjør sånn at nivået av Hcg øker. Hvorfor jeg får det vet jeg ikke, jeg har ikke problemer med hcg-nivået. I uke fem hadde jeg et nivå på 1919, uka etter var det på over 20000...

Men, men, skal ha ny UL i dag pluss ny sprøyte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...