Supramundane Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har veldig lyst til å lage salat med avokado i, men lurer på to ting: - hvilket innhold passer sammen med avokado? - hvilken rett kan man gjerne servere en slik salat til?
Lilith Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Alt passer til avokado! Fetaost, soltørkede tomater, nøtter, frø, alt av grønt ... Smaker godt til feks kylling
Nilma Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Denne salaten (i mine øyne er det i hvert fall mer en salat enn en salsa ) synes jeg er kjempegod. Om du ikke vil ha fisk til kan jeg tenke meg at grillet/stekt kjøtt eller kylling kan være godt.
Supramundane Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Kan kanskje legge til at en salat for meg er: isbergsalat, agurk, tomat og kanskje mais. Kanskje derfor det er så vanskelig å se for seg andre ting...
Brunhilde Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er glad i svinekoteletter, og noe av det beste jeg får ved siden av er salat laget av avocado, tomater, oliven, fetaost, rødløk og marinerte hvitløksbåter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå