Gå til innhold

Gode slanketips...resultater innen 2 måneder.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

kutt ut sjokoladen.

spis faste måltider

forsyn deg med en porsjon til middag

ikke spis etter klokka 18.30

gå små turer

lykke til

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ikke spis karbohydrater

ikke spis noe som helst godteri eller kjeks osv

tren :blunke:

Skrevet
:kul: Neimen fyttirakkern da! Må vi jobbe for det også? :ler:
Skrevet

eg har tenkt litt på figuren i det siste. har slutta heilt me å ete snop. drikke brus. og hive innpå unødvendig med mat.. men eg slutter ikkje med å ete lasange, ete makaroni. ete skive til frokost å kvelds, og ete poteter til middag...det går jo ikkje... kan eg holde vekten min stabil med det kostholdet eg har?? er ganske tynn, men ville ikkje få sån henge mage...

Skrevet

Alt med måte - det er en fin regel. Man må kunne unne seg litt godt innimellom. Det viktigste er vel å spise mindre og oftere - og ikke minst MOSJONERE litt - gå turer, trapper (istedet for heis) osv.... Går an å mosjonere med måte også.. :blunke:

Tomine28

Skrevet
kutt ut sjokoladen.

spis faste måltider

forsyn deg med en porsjon til middag

ikke spis etter klokka 18.30

gå små turer

lykke til

Det er søren meg lettere sagt en gjort det!!! :-?

Kutte ut sjokoladen sliter jeg mest med!

spise faste måltider er nesten umulig, bare til frokost og lunsj, resten av tiden min vet jeg aldri hvor jeg er når!! :ler: og der har vi problemet med " ikke spis etter kl. 18:30.... ofte er jeg jo ikke hjemme før etter det... skal jeg bare la være å spise da?

forsyne meg en gang til middag er vel eneste jeg fikser tror jeg! 8)

har derimot funnet ut at ved å hoppe hoppetau og steppe sammenhengende i en time hver dag (jeg er hjemme før kl. halv ti....) hjelper ganske bra det og!!

Har ikke gått så innmari mye ned i vekt, men har blitt en cm mindre både over hofte, lår og liv på kanskje en mnd eller i underkant!! :sjarmor:

Tren!! sørg for å trene så du er skikkelig varm og svetter i hvertfall en halvtime hver dag, det er kjempebra for hjerte og andre indre organer også!! (også hopper det bort litt av sjokoladen man ikke skulle spise!!!) :ler:

Men det er en god regel å prøve å holde seg til!! :D

Skrevet

Ser at det er noen som foreslår å kutte ut karbohydrater. Det er for det første så og si umulig å kutte ut karbohydrater, for det andre er det svært helseskadelig. Kostholdseksperter anbefaler oss å kutte ned på karboinntaket ikke å kutte det ut... Dessuten kan det være greit å bytte ut noen av de raske karbohydratene med langsomme som har gunstigere effekt på blodsukkeret, og dermed også på fettforbrenningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...