Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Dette er et ganske trivielt problem egentlig... Nå har det seg slik at dama har en bikini som "ikke ser ut". Hun er ganske ung, men har en sånn bikinibukse som ser litt ut som en bestemorstruse...opp-under-navelen-type. For meg så gjør det ikke så veldig mye(ok, litt), men tenker først og fremst at hun ikke er klar over det selv at denne ikke kler henne i det hele tatt. Så er dillemmaet da - skal jeg ta det opp? Eventuelt hvordan gjøre det på en skånsom måte?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Kanskje hun har komplekser for rompa si? Det kan godt være en grunn til at hun går med den.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Kjøp en ny en til henne da vel. Si at du så den i et vindu og tenkte at den hadde dama mi vært sexy i.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Dette er et ganske trivielt problem egentlig... Nå har det seg slik at dama har en bikini som "ikke ser ut". Hun er ganske ung, men har en sånn bikinibukse som ser litt ut som en bestemorstruse...opp-under-navelen-type. For meg så gjør det ikke så veldig mye(ok, litt), men tenker først og fremst at hun ikke er klar over det selv at denne ikke kler henne i det hele tatt. Så er dillemmaet da - skal jeg ta det opp? Eventuelt hvordan gjøre det på en skånsom måte? Neste gang hun har den på så si at: Du som har så lekker rumpe trenger da ikke skjule den helt. Kanskje hun tar på seg den lille sexy neste gang?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Hva er problemet? Problemet ditt er åpenbart at du ikke kan lese.
cypress Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Problemet ditt er åpenbart at du ikke kan lese. Haha...
milla-mor Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Dump henne! Oi, den kom automatisk... Kjøp en ny. Si at hun er altfor deilig til å gjemme seg i en bestemortruse
Gjest sverre k Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Dump henne! Oi, den kom automatisk... Kjøp en ny. Si at hun er altfor deilig til å gjemme seg i en bestemortruse Store rumper kan være deilig, men det er ikke i veien for at de er veltrente. Cellulitter er en turn-off
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 TS her. Takk for tipsene. Skulle gjerne kjøpt ny til henne, men er veldig usikker på størrelse, stil etc..og bikini får man vel heller ikke byttet? Kanskje jeg får kommentere at hun ikke skal gjemme rompa i bestemorstruse.
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Her er det en ting du kan lære. Går hun med noe du ikke liker så si det rett ut med en gang! Det blir ille for henne om hun forstår sånn ca midt i sesongen at du har ment at hun ser jævlig ut i den lenge. Ny bikini koster ikke så allverdens mye om hun ikke er veldig snobbete da... Ellers så kan du jo dumpe henne som hun over her sier Neeeeeida!!!
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 TS her. Takk for tipsene. Skulle gjerne kjøpt ny til henne, men er veldig usikker på størrelse, stil etc..og bikini får man vel heller ikke byttet? Kanskje jeg får kommentere at hun ikke skal gjemme rompa i bestemorstruse. Se på lappen i bestemorbikinien så finner du størrelsen! Trusa og overdelen behøver ikke være samme størrelse så se på begge. Du må vel ha en anelse om hva du liker siden du ikke liker den hun har på nå?
Annie Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Kjøp en ny til henne, og bli enig med betjeningen om evt bytting.
Aurela Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 TS her. Takk for tipsene. Skulle gjerne kjøpt ny til henne, men er veldig usikker på størrelse, stil etc..og bikini får man vel heller ikke byttet? Kanskje jeg får kommentere at hun ikke skal gjemme rompa i bestemorstruse. Hvis du er usikker på størrelser er det bare å sjekke med et par bh'er og underdeler, så vet du det.. En bikini på HM/Cubus etc er ikke så dyr at det er krise om den ikke passer, pleier å ligge under 200 for et sett.. Så, du kan jo kanskje ta sjansen?
Rosalind Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Hmm. Kanskje hun faktisk er überhot ifølge årets bademote?
milla-mor Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 Store rumper kan være deilig, men det er ikke i veien for at de er veltrente. Cellulitter er en turn-off Det står ikke at hun har stor rumpe, eller cellullitter, eller noe om at stussen er veltrent, eller ei. P.S. Da får du turn-off av over 80% av norske damer. Gøy for deg!
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #17 Skrevet 9. juni 2008 Det er uansett ikke alle som kler det som er uberhot
Gjest Piper Skrevet 9. juni 2008 #18 Skrevet 9. juni 2008 Jeg lurer på hvor mange som egentlig hadde likt at mannen var den som skulle velge bikinien man skulle gå med den sesongen, for ut i fra svarene her inne er det tydeligvis noen som mener at det er helt greit. Jeg ville ikek likt det, for det er jeg som skal gå med den bikonien og det er jeg som skal trives i den bikinien. Om min bedre halvdel ikke likte min bikini, så ville jeg faktisk ikke brydd emg stort om det. Han bestemmer hva han vil gå med, og jeg bestemmer hva jeg vil gå med.
Gjest TS Skrevet 9. juni 2008 #19 Skrevet 9. juni 2008 Her er det en ting du kan lære. Går hun med noe du ikke liker så si det rett ut med en gang! Det blir ille for henne om hun forstår sånn ca midt i sesongen at du har ment at hun ser jævlig ut i den lenge. Ny bikini koster ikke så allverdens mye om hun ikke er veldig snobbete da... Ellers så kan du jo dumpe henne som hun over her sier Neeeeeida!!! Hehe. Det var det første som slo meg at "Den bikinien der ser jo faen meg ikke ut", men jeg tror ikke det hadde falt i god jord å si det rett ut... Takk for tips om å sjekke størrelse. Regner med at hun får en overraskelsesgave snart...
Silli Skrevet 9. juni 2008 #20 Skrevet 9. juni 2008 Store rumper kan være deilig, men det er ikke i veien for at de er veltrente. Cellulitter er en turn-off ÆÆÆ ! ikke si det en gang :s skal til syden med kjæreste og venner til sommeren, å nå har jeg sagt til meg selv at det er påtide å godta seg selv for den man er.. Er ikke dette riktig selv om man ikke har den flotte veltrente kropp ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå