tapaul67 Skrevet 22. mai 2003 #21 Skrevet 22. mai 2003 Nelle, du høres helt fantastisk ut. Jeg er en mann som elsker å se damer i strømper og høyhelte sko. Spesielt skikkelige nylon-strømper, både ff (fully fashioned) og rht (reinforced heel and toe), men også stay-ups er flott. Om dette er hel fotfetisj vet jeg ikke, men jeg ser ihvertfall godt på kvinneben kledt i nylon. Sjekk ut http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm for bra utvalg. Tor
Gjest sunshine-t Skrevet 26. mai 2003 #23 Skrevet 26. mai 2003 det er du og charlie sheen. men for all del, hver for sin smak. om du trives med det så, kjempeflott
kristine 80 Skrevet 29. mai 2003 #24 Skrevet 29. mai 2003 En voksen manns stor hårete stortå... Nam nam nam
Miew Skrevet 29. mai 2003 #25 Skrevet 29. mai 2003 Fotfetisjister er merkelige mennesker! Ikke noe vondt ment!! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #26 Skrevet 29. mai 2003 Er de nå egentlig verre enn puppefetisjister? Og hva er det som er galt med å kose med partnerens tær? Er det verre enn å kose seg rundt partnerens åpninger for kroppsavfall? Det handler først og fremst om å være god for/med hverandre. Og skal en det så bør en vel holde seg ren og lekker?
*Lillian* Skrevet 29. mai 2003 #27 Skrevet 29. mai 2003 Eg har fot-fobi. Trekk konklusjonen sjølv. Me too... Om noen hadde prøvd seg på å sutte på mine tær hadde jeg mest sannsynlig slått til personen :oops: Får hetta bare ved tanken! Kjøper ikke engang åpne sandaler selv, jeg, og går aldri barføtt rundt omkring! Folk som kommer med åpne sandaler og sitter og viser fram sine tær - det gjør meg nesten fysisk kvalm... Kan ikke noe for det... Smak og behag! Og som jeg ser her, er det jo flere som synes at føtter er sexy! :o Lillian - med sokker
Nelle Skrevet 29. mai 2003 #28 Skrevet 29. mai 2003 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe røde sko? (ikke syntetiske -det må være gode brukssko i skinn eller stoff -brukssko som samtidig ser kule ut) Nelle
Gjest rara Skrevet 29. mai 2003 #29 Skrevet 29. mai 2003 Hva er det med jenter og føtter? Langt over halvparten av de jentene jeg har kommet over er enten flau over føttene sine, eller synes føtter er det ekleste på jord! Hvorfor dette problemet med føtter? Jeg elsker føtter. Men jeg er ingen fotfetisjist. Jeg synes ingen deler av kvinnekroppen er ekle, men de som vanligvis er skjult (føtter f.eks.) er ofte ekstra spennende.
Gjest Scarlet Skrevet 30. mai 2003 #30 Skrevet 30. mai 2003 Naah, ikke helt min greie i hvertfall. Men fot-massasje liker jeg :D
Gjest 29mannen Skrevet 16. oktober 2008 #31 Skrevet 16. oktober 2008 jeg er en mann som liker detaljer hos kvinner. det er så mye sexy med kvinner: øyne, munn, nakke og selvfølgelig ræva osv. jeg digger små detaljer som får kvinner til å se bare ennå mere tilltrekkende ut. ting som de selv ikke var klar over engang! Men hovedsaken for at jeg skriver inn her er på grunn av min tiltrekkning av kvinneføtter! Bare 2 kvinner i mitt liv har fått vite om min fotfetisj. jeg er livredd for hva andre skal synes om meg på grunn av det?! vil ikke at andre skal synes jeg er en pervers gærning! hehe. jeg vet ikke hvor vanlig/uvanlig dette er?!?! det er mange ganger greit å snakke med ukjente mennesker om problemer og ting synes jeg. Folk som ikke kan gå forbi meg på gata og peike "der er han perverse mannen som liker føtter"! Bor i en altfor liten by til at det ikke skulle spredd seg som et rykte. Men jeg kan ikke noe for at jeg liker mer enn bare pupper og rumper på kvinner! liker full-action pack for å si det slikt!! hehe
Gjest liss Skrevet 16. oktober 2008 #32 Skrevet 16. oktober 2008 Fotfetisj er vel en av de mest vanlige av dem all, så jeg hadde ikke blitt veldig sjokkert hvis en evt. partner hadde fortalt meg at han hadde en forkjærlighet for føtter... Selv tenner ikke føtter meg, hverken den ene eller den andre veien, men jeg å tilfredstille et slikt ønske en gang i blant synes jeg ligger godt innenfor rimelighetens grenser Man må nok føle seg litt frem før man spør om noe slikt, hvis dama er veldig "snerpete" når det gjelder seksualitet bør man nok trå forsiktig.
Filur Skrevet 16. oktober 2008 #33 Skrevet 16. oktober 2008 Min samboer er fotfetishist av dimensjoner, og jeg nyyyter det!! Er utrolig festlig å legge 'etter jobb-føtter' i fanget hans og kjenne at han får reisning.. Han kan gi meg fotmassasje i timesvis men det samme henrykte utrykket i ansiktet. Herregud, det er godt! Jeg blir også veldig tent av at han suger og sikker tærne mine. Virker nesten som det er direktekopling rett opp i det aller helligste.. Heldig jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå