Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Jeg er en gutt som tenner skikkelig på kvinneføtter. Lurer bare på hva dere kvinner/jenter synes om å få tærene sugd eller luktet på?...Noen som har noen erfaringer med fotfetisjister? 8)
Nelle Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Gjest: Siden ingen her gidder å svare deg seriøst gjør jeg det. Det er skrevet flere tråder her inne fra før om akkurat dette temaet (eller kanskje det gikk mer på denne greia for sko/strømper/støvletter?). Uansett -om du søker litt på ordene "strømper", "sko" og "føtter" her inne tror jeg nok du finner noe. Jeg har, i et tidligere og tilsvarende innlegg, uttalt at jeg synes denne fetisjen hos gutter er utrolig søt, og veldig sexy. Jeg lar meg lett fascinere av gutter som har en viss sans for detaljer, og når jeg hører at enkelte gutter særlig tenner på røde, lakkerte tånegler inne i tåforsterkere (på nylonstrømper) -igjen inne i sko med åpen tåløsning -da kan jeg ikke annet enn å la meg rive med. Og JA -jeg dingler med bena på cafe. Fordi jeg alltid har gjort det (dette er noe jenter bare gjør, vi vet ikke helt hvorfor vi gjør det -vi bare gjør det) -men også litt fordi (må jeg innrømme) enkelte gutter her inne har gjort meg oppmerksom på at dette virkelig er en "greie" for mange gutter. Jeg synes det er HERLIG at gutter finner sine små detaljer som gjør de kåte, ville og gale. Fotfetisjisme er så til de grader uskyldig (og sexy -fordi det, som nevnt, er så detaljfokusert) -derfor: Det er HELT i orden at noen koser med føttene mine, slikker, suger -lukter på osv. osv. Nelle P.S. Altså... eheh.... hehe... detaljfokuserte gutter er helt og holdent uimotståelige BARE dersom de ikke legger merke til mine små tilløp til rynker (kall det gjerne personlighet) rundt øynene...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 P.S. Altså... eheh.... hehe... detaljfokuserte gutter er helt og holdent uimotståelige BARE dersom de ikke legger merke til mine små tilløp til rynker (kall det gjerne personlighet) rundt øynene... Men du Nelle: Det er helt sikkert opptil mange av de detaljfokuserte ,uimotståelige guttene som synes dine tilløp til personlighet rundt øynene er helt uimotståelige også. Hva gjør du da? Dette er et seriøst spørsmål, for er det ikke ofte slik at vi lettere godtar at folk tenner på de trekka ved/delene av oss som vi er mest fornøyd med? Hva er det som gjør at vi oppfatter disse tenningsmønstra så forskjellig? Og bare så det er sagt: Jeg syness fotfetisjisme er supert, så lenge leken gir tenning for begge parter. Sure-sokker-fetisjisme ville jeg ikke fiksa...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #7 Skrevet 20. mai 2003 Litt utenfor tema da.. men hva vi tenner på.. Det er jo forskjellig. Det er herlig! :D Jeg har hatt en elsker i ett år nå.. som er 20 år eldre enn meg. (Forresten en veldig god en.. ) Han tenner utrolig mye på det han kjenner igjen. Altså.. jo bedre han kjenner min kropps detaljer.. jo bedre liker han den.. Herlig! Ofte mister man litt spenningen i stedet..og det blir litt kjedelig.. (foruten man elsker hverandre da! ) Men jeg føler meg spesiell når han tenner på spesielle ting med meg. Om det er føttene.. så.. FLOTT! Hva er vel galt med rene pene føtter?
Krommelure Skrevet 20. mai 2003 #8 Skrevet 20. mai 2003 Jeg for min del synes føtter er ekle *blærgh* Fotsvette og fotsopp er ikke helt min greie. Om noen hadde prøvd seg på å suge å¨mine tær, så hadde han blitt liggende alene i sengen (eller hvor vi nå befant oss ) ganske kjapt gitt. Men for all del............ hver sin smak
Gjest Janna Skrevet 20. mai 2003 #9 Skrevet 20. mai 2003 Fotfetisjisme er da ikke fælt, det. Ganske søtt. Vel og merke; hvis jeg måtte gjøre gjengjeld (slikke hans føtter o.l) så hadde jeg nok syns det var litt gross....
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #11 Skrevet 20. mai 2003 Jeg er også en gutt som tenner utrolig mye på jente føtter. Det er kjempesexy når dere sitter på cafe og dingler med skoene eller "leker med skoene under stolen. Jeg gleder meg til sommeren med de sandalene som iår ser ut til å bli ekstremt sexy. Et spørsmål til Nelle: Føler du at du tiltrekker deg gutter når du dingler med skoene?
Nelle Skrevet 20. mai 2003 #12 Skrevet 20. mai 2003 Et spørsmål til Nelle: Føler du at du tiltrekker deg gutter når du dingler med skoene? Svar til Gjest: Jeg aner ikke! Har aldri hverken tenkt over eller lagt merke til at noen ser på meg selvom jeg dingler med sko på cafè. Kanskje det enten er fordi jeg ikke ser spesielt etter det, eller kanskje fordi jeg er mest opptatt av kaffen min? (*ler*). Men uansett -skodingling er en jentevane, sånn er det og sånn blir det. Jeg kommer alltid til å dingle med sko Nelle
OppNed Skrevet 21. mai 2003 #14 Skrevet 21. mai 2003 Nei...føtter er IKKE ekle. Ikke i min verden ihvertfall. Føtter er erotiske. Synes det er helt herrrlig å få tærne sugd og slikket. Kjempedeilig. Forutsetning er jo god hygiene dah Unødvendig å nevne, men nevner det allikevel. Derfor trigget jeg ikke på denne lukte-greia. Har aldri opplevd at en mann *luktet* på tærne mine (smiler), men det andre...yezzzz. Lakkerte tånegler, velstelte tær; hekk...synes tærne mine er kjempesexy, jeg. Nelle sier det meste; kan bare sette to streker under svaret hennes, egentlig. Også så mange sexy SKO og sandaler som finnes for oss jenter da *henrykt* Som fremhever tærne og bena. Boltreboltre! Har inntrykk av at mange menn har et litt anstrengt forhold til sine egne tær, noe som er synd. Sikkert en sånn pubertetsgreie som henger igjen; fra den tiden de var plaget med sånn fotsvette. Kjempesynd; lekt riktig med så er dette en kjempedeilig sone. Virkelig. Kanskje kan en fin måte å få et bedre forhold til bena sine være å slappe av og motta en deilig fortmassasje. Det er bare så utrolig godt! Maiken
Nelle Skrevet 21. mai 2003 #15 Skrevet 21. mai 2003 Men du Nelle: Det er helt sikkert opptil mange av de detaljfokuserte ,uimotståelige guttene som synes dine tilløp til personlighet rundt øynene er helt uimotståelige også. Hva gjør du da? Da blir jeg glad Nelle - dønn forelska i kjæresten sin!
Medinilla Magnifica Skrevet 22. mai 2003 #16 Skrevet 22. mai 2003 Lurer bare på hva dere kvinner/jenter synes om å få tærene sugd på?... 8) Det er nydelig! Min kjære kan vel ikke akkurat kalles fotfetisjist heller "alt som er meget kvinnelig-fetisjist" Er så glad for at han har en greie for Nylonstrømper, lekre sko med stilletthæler osv osv.Det tenner han mer enn noe! Og jeg kunne ikke følt meg mer sexy og feminin. Finnes ikke noe bedre enn å ha en liten oppvisning i strømper, hofteholder,sko ++ mens jeg "koser med meg" og han sitter og ser på og "koser seg" Det kan ikke utvikle seg til noe annet enn en kveld med masse moro.. PS: Her har de mye lekkert: http://www.secretsinlace.com PSS: Bra innlegg Nelle og Maiken, veldig enig med dere!
Nelle Skrevet 22. mai 2003 #17 Skrevet 22. mai 2003 Veldig enig i alt du skriver også, Medinilla! Nelle
OppNed Skrevet 22. mai 2003 #19 Skrevet 22. mai 2003 Oisann...nikket så ivrig at jeg hoppet rett ut av pålogget tilstand :o Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #20 Skrevet 22. mai 2003 Takk for at du minnte meg på secretsinlace.com mednilla.( hadde helt glemt den bort... ) Jeg har bestillt en del derfra og er meget fornøyd med servicen, så det er bare å bestille! De selger alt innen undertøy, strømper og assecoarer i alle mulige størrelser. Altså til både små og store damer! Jeg er en veldig liten, men har funnet masse som passer der. Har en venninne som er XL og hun er også veldig fornøyd. Gøy med bra nettbutikker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå