Nabodama Skrevet 10. juni 2008 #21 Skrevet 10. juni 2008 Ehhh, osv? Hvor langt videre gikk de da? *nysgjerrig* Tror nok de fleste menn vil måtte innrømme at de en gang i ny og ne har fått reisning av å se en lekke jente i bikini og kanskje toppløs på stranden. At man har drømt om å få smøre henne i med solkrem både her og der, for så å ende opp med å knulle den lekre skapningen :o) Men slapp av, det betyr ikke at det er noe farlig å sende typen sin på ferie. Er det deg han elsker og han er av den trofaste typen, vil han bare kikke og bli inspirert av å se andre jenter, og så kommer han hjem til deg med full ladet batteri og knuller deg så mye at du får litt problemer med å gå noen dager Næsj, de gikk ikke lenger, men de gjentok handlingene, da vet du. Og det er sikkert ikke noe uvanlig heller, men der og da var det noe alle la merke til. Dette var på en strand der de fleste var familier eller par, og ingen andre solte seg toppløs der heller, så de vakte jo litt oppsikt:)
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #22 Skrevet 10. juni 2008 Hmmm jeg lurer på hvilke strender dere har vært på. Jeg som er bereist og allting. D92 Det mest utfordrende jeg sett er en mann i gulltanga og ei dum blond jente i en lite stringtruse som fikk ballen i hodet mens hun stod i vannet og kastet med den blonde svenske kjæresten hennes. Ingen av delene var akkurat noe som ledet til reisning. Kan dere komme med tips til strender til meg?
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 10. juni 2008 #23 Skrevet 10. juni 2008 jenter dere jenter... vi gutter kan få stå helt uten videre, uten å tenke på noe spesielt. det kommer og går hele dagen og natten. vi får det lettere på stranden for vi føler oss mer fri, og er gjerne rolige og varme. da skal det ikke mer til enn et glimt bort på en jente i bikini før det er gjort.. husker sist jeg var i syden og det var godt å varmt, da heiste junior seg på gata mens jeg gikk og tittet på noen jenter uten å tenke videre rundt det. så svaret fra gutten her er at ja.. det skal uhyre lite til og det er HELT VANLIG! men gutter er som regel flinke til å skjule det å da..
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #24 Skrevet 10. juni 2008 Gutter får ståpikk uten at de er kåte. Har du hørt om "mårrabrød"? Det betyr ikke at gutten er kåt når han våkner bare fordi pikken står. Om typen din får stå på stranda trenger ikke det bety at han har fått det fordi han ble kåt av noe.Han kunne gått ha fått det om han lå mutters alene på stranden og tenkte på hva han skal ha til midda i dag!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #25 Skrevet 10. juni 2008 Gutter får ståpikk uten at de er kåte. Har du hørt om "mårrabrød"? Det betyr ikke at gutten er kåt når han våkner bare fordi pikken står. Om typen din får stå på stranda trenger ikke det bety at han har fått det fordi han ble kåt av noe.Han kunne gått ha fått det om han lå mutters alene på stranden og tenkte på hva han skal ha til midda i dag! Hun har lav selvtilitt og er redd mannen får ståKUKK av andre enn henne. Og hvis han fikk det, hva så?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #26 Skrevet 10. juni 2008 Næsj, de gikk ikke lenger, men de gjentok handlingene, da vet du. Og det er sikkert ikke noe uvanlig heller, men der og da var det noe alle la merke til. Dette var på en strand der de fleste var familier eller par, og ingen andre solte seg toppløs der heller, så de vakte jo litt oppsikt:) nabodama...Hvor gammelt var det paret der typen kikket? Herregud..tipper disse jentene gjorde det for aa provosere. De har sikkert lert at det er IN for jenter aa ha lesbisk oppforsel. Tipper de gjorde det for aa provosere, og aa faa lange blikk fra menn?? Noen jenter gjoer alt for aa faa bekreftelse....Hvor daarlig selvtillitt er det mulig aa ha??
Nabodama Skrevet 10. juni 2008 #27 Skrevet 10. juni 2008 nabodama...Hvor gammelt var det paret der typen kikket? Herregud..tipper disse jentene gjorde det for aa provosere. De har sikkert lert at det er IN for jenter aa ha lesbisk oppforsel. Tipper de gjorde det for aa provosere, og aa faa lange blikk fra menn?? Noen jenter gjoer alt for aa faa bekreftelse....Hvor daarlig selvtillitt er det mulig aa ha?? Paret var i 25-årsalderen, tenker jeg. Kanskje litt eldre.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #28 Skrevet 11. juni 2008 Hadde mannen min fått ståpikk av andre bikinikledde damer, ja da hadde jeg forlatt han!
Gjest Gutt92 Skrevet 11. juni 2008 #29 Skrevet 11. juni 2008 Hadde mannen min fått ståpikk av andre bikinikledde damer, ja da hadde jeg forlatt han! Regner med at dette bare var kødd ?
SMann Skrevet 12. juni 2008 #30 Skrevet 12. juni 2008 Jreg får ståpikk flere ganger hver dag...og hver natt...på stranda med kvinner tilstede...på stranda uten kvinner til stede...på toget...på jobben...ofte uten at jeg tenker på sex i det hele tatt. Jeg får oftere ståpikk på stranda med kvinner til stede enn uten kvinner til stede og jeg får ennå oftere ståpikk hvis det er en seksuelt tiltrekkende kvinne.
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 12. juni 2008 #31 Skrevet 12. juni 2008 Hadde mannen min fått ståpikk av andre bikinikledde damer, ja da hadde jeg forlatt han! He-he, da kan du like godt dra med en gang. Jeg tror de fleste normale menn liker å se bikinikledde damer, kaskje til og med få "bein i brød" noen ganger.
Mann 56 Skrevet 21. september 2023 #32 Skrevet 21. september 2023 Gjest Bond skrev (På 9.6.2008 den 15.01): Har dere sett menn som soler seg på ryggen og da snur seg? Ja, det er de som har fått ståpikk. Ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå