Gjest hmlurervel Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 dere mannfolk der ute.. når dere er i syden o.l ... gjerne uten dama.. (hvis dere har dame) skal det så lite til å få ståpikk at dere bare kan se en fin dame på stranda ?? er dette vanlig???
Gjest sverre k Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 dere mannfolk der ute.. når dere er i syden o.l ... gjerne uten dama.. (hvis dere har dame) skal det så lite til å få ståpikk at dere bare kan se en fin dame på stranda ?? er dette vanlig??? Hvis hun gnir seg inntil og tar hånden på pikken så skal du ikke se bort fra det nei
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Det er ikke så uvanelig at en mann plutselig må sole seg på ryggen når han er på stranda har jeg hørt. 1
Jalp Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ereksjonen er autonom. Det vil si at den kan leve helt sitt eget liv uten at man kan kontrollere den. Ereksjon er ikke nødvendigvis tegn på seksuell opphisselse og seksuell opphisselse gir ikke nødvendigvis ereksjon. En mann kan få ereksjon opptil flere ganger når han sover om natta, og morgenereksjon bør være kjent for de fleste. Dette er helt normalt og ikke nødvendigvis forbundet med seksuell opphisselse. Jeg mente at jeg leste et sted at ereksjonen er tilknyttet det samme nervesystemet som regulerer bl.a. hjerterytme og pust. Og som man vet, så kan man ikke bare bestemme seg for at hjertet skal stoppe. (eller starte for den del) Ereksjonen bør derfor bli noe langt mer stuerent enn den er idag. Det er slett ikke slik at man kan påstå at det er noen form for påtrengende seksuell atferd bare fordi man kan konstatere en ereksjon. Heller ikke på badestranda.
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Tror ikke at en mann automatisk får ståpikk av å se halvnakne damer. Vil tro at tankene må vandre litt før de får stå av dem og tenke litt. Tviler på at den står hele tiden bare av synet av bikinikledde kvinner uten at tankene er i bruk på noe sexuelt.
Gjest Bond Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Har dere sett menn som soler seg på ryggen og da snur seg? Ja, det er de som har fått ståpikk.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Har dere sett menn som soler seg på ryggen og da snur seg? Ja, det er de som har fått ståpikk. *kniser veldig*
Gutt17 Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ereksjonen er autonom. Det vil si at den kan leve helt sitt eget liv uten at man kan kontrollere den. Ereksjon er ikke nødvendigvis tegn på seksuell opphisselse og seksuell opphisselse gir ikke nødvendigvis ereksjon. En mann kan få ereksjon opptil flere ganger når han sover om natta, og morgenereksjon bør være kjent for de fleste. Dette er helt normalt og ikke nødvendigvis forbundet med seksuell opphisselse. Jeg mente at jeg leste et sted at ereksjonen er tilknyttet det samme nervesystemet som regulerer bl.a. hjerterytme og pust. Og som man vet, så kan man ikke bare bestemme seg for at hjertet skal stoppe. (eller starte for den del) Ereksjonen bør derfor bli noe langt mer stuerent enn den er idag. Det er slett ikke slik at man kan påstå at det er noen form for påtrengende seksuell atferd bare fordi man kan konstatere en ereksjon. Heller ikke på badestranda. Det er forsket på mye rundt dette. Og i gjennomsnitt, så har en mann erigert penis rundtom annenhver time. Men skal ikke mye til for å få en ereksjon. Spørs jo helt på humør, hva man har spist, når på dagen etc.
Gjest Jonas Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 dere mannfolk der ute.. når dere er i syden o.l ... gjerne uten dama.. (hvis dere har dame) skal det så lite til å få ståpikk at dere bare kan se en fin dame på stranda ?? er dette vanlig??? Hvorfor spør du? Er dette noe som jenter frykter, eller synes er ekkelt? Eller kanskje komisk?
Gjest hmlurervel Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor spør du? Er dette noe som jenter frykter, eller synes er ekkelt? Eller kanskje komisk? neij det er noe jeg syns er ubehagelig å tenke på at kjæresten min kasnkje får når han er i syden med kamerater. vet ikke hvorfor det er så galt.. d er vel noe som kan skje alle.. det er sikkert helt normalt.
Gjest Lillebøll Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 neij det er noe jeg syns er ubehagelig å tenke på at kjæresten min kasnkje får når han er i syden med kamerater. vet ikke hvorfor det er så galt.. d er vel noe som kan skje alle.. det er sikkert helt normalt. Så du er redd han skal få ståpikk av andre/annet en deg? Menn har ståpikk flere ganger om dagen, ofte nesten uten grunn. Så du kan nok slappe av, han har nok masse ståpikk uten deg hjemme og
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 Har dere sett menn som soler seg på ryggen og da snur seg? Ja, det er de som har fått ståpikk. *ser for meg menn osm blir brune kun på fronten for at de ikke tør snu seg i tilfelle noen tar det som sexuell trakasring*
Gjest Erfaren dame på 22 Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Tror du TS at alle menn får ståpikk bare dem ser ei dame i bikini? Nei er mitt svar, det får dem ikke1 Blir du opphisset når du ser en mann i badebukse? Du kan trygt dra på stranda eller sende gubben din avgårde til syden alene uten at du skal være redd for det! Dessuten er de fleste ikke fine bare fordi det heter syden så sant stedet ikke er kjent for å være et sted der du viser fram kropen din da;-) IKKE noe å engste seg for - du er nok finere uansett og dessuten er det DEG han er glad i....
Gjest Simen Skrevet 10. juni 2008 #15 Skrevet 10. juni 2008 dere mannfolk der ute.. når dere er i syden o.l ... gjerne uten dama.. (hvis dere har dame) skal det så lite til å få ståpikk at dere bare kan se en fin dame på stranda ?? er dette vanlig??? Nei og om jeg får det ville jeg nok fått det uansett!Nå er ikke jeg noen tennåring akkurat da men nei jeg liker damekropper men får ikke stå bare av å se ei dame i bikini.Det er det samme som å si at jeg får stå bare jeg ser en reklame om bikinier fra H&M på tv det, og det får jeg IKKE!
Gjest LikerDamer Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 Jeg får alltid ståpikk når jeg er på stranda.Fikk det ikke da jeg hadde dame, men nå får jeg det! Spesielt om damene i bare stringen bøyer seg med rompa i været når dem skal gre håret sitt eller rette på pleddet! Midt i glaninga på meg. Jeg ser alt og rett hjem.da står den.Snur meg på magen å ser videre uten at det syntes for noen. Får også stå av damer som strutter av gårde med en fin rompe å store flotte blottende bryster Dette er nok ikke bare meg.Da jeg hadde dame var det ikke sånn.Nå er det ekstremt av og til å må ta meg en tur på toalettet uansett om det er utedass eller ikke. Sikkert mange som har det sånn?
Gjest Ståkukken Skrevet 10. juni 2008 #17 Skrevet 10. juni 2008 Jeg får alltid ståpikk når jeg er på stranda.Fikk det ikke da jeg hadde dame, men nå får jeg det! Spesielt om damene i bare stringen bøyer seg med rompa i været når dem skal gre håret sitt eller rette på pleddet! Midt i glaninga på meg. Jeg ser alt og rett hjem.da står den.Snur meg på magen å ser videre uten at det syntes for noen. Får også stå av damer som strutter av gårde med en fin rompe å store flotte blottende bryster Dette er nok ikke bare meg.Da jeg hadde dame var det ikke sånn.Nå er det ekstremt av og til å må ta meg en tur på toalettet uansett om det er utedass eller ikke. Sikkert mange som har det sånn? Har det som deg jeg også.Sånn du sier det er også noe jeg tenner på-Må fortelle om dengangen da jeg stod i is/pølsekø og hadde ei dame bak meg uten bikinioverdel.Hun skumpa borti meg flere ganger med puppa først.Hu som stod forran meg i køen hadde kun en stringtruse på seg og da hun var ferdig med å kjøpe kom puppa hennes borti meg og ansiktet mitt.Hun stod da på en rampe som var opphøyd til kiosken! Her hadde jeg en nesten naken dame bak meg og en nesten naken forran meg.Da fikk jeg stoooore problemer med å skjule ståkukken
Gjest Konstant kåt Skrevet 10. juni 2008 #18 Skrevet 10. juni 2008 Jeg får alltid stor pikk når jeg er på stranda.Er heldig å har dame som tenner på dette hun også og hun tenner på deilige damer med fronten i orden = digre velformede pupper da ...he,he. Jeg har ståpikk nesten hele tiden, men er en kåting da.Har ståpikk delvom jeg ikke er opphisset og det er også vanlig.
Nabodama Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 (endret) He he, en bør ivhertfall tenke litt på oppførselen sin når en ser noe lekkert på stranda. Ikke være som han jeg så for noen uker siden. Han og dama lå og slappet av på stranda da det kom to lekre unge damer, som la seg ved siden av dem, og som gjorde stort nummer ut av å sole seg toppløse. *opp og ned på solsengen, opp for å strekke seg, opp for å smøre puppene, smøre hverandres pupper osv* Mannen la seg til så han hadde best mulig utsikt, rett framfor øynene på kjæresten. Det endte med at dama fikk nok, og ville ha ham med seg opp til hotellet. Til og med da han gikk, greide han ikke å la være å se på dem mens han passerte, han snudde seg til og med, så han kunne se så lenge som mulig. Det var rett og slett pinlig å se på. Endret 10. juni 2008 av Nabodama
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 som gjorde stort nummer ut av å sole seg toppløse. *opp og ned på solsengen, opp for å strekke seg, opp for å smøre puppene, smøre hverandres pupper osv* Ehhh, osv? Hvor langt videre gikk de da? *nysgjerrig* Tror nok de fleste menn vil måtte innrømme at de en gang i ny og ne har fått reisning av å se en lekke jente i bikini og kanskje toppløs på stranden. At man har drømt om å få smøre henne i med solkrem både her og der, for så å ende opp med å knulle den lekre skapningen :o) Men slapp av, det betyr ikke at det er noe farlig å sende typen sin på ferie. Er det deg han elsker og han er av den trofaste typen, vil han bare kikke og bli inspirert av å se andre jenter, og så kommer han hjem til deg med full ladet batteri og knuller deg så mye at du får litt problemer med å gå noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå