Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet

Hei.

Velger å være litt anonym her.

Jeg er 24 år og har en kjæreste på 18,vært sammen i noen mnd. Jeg har ett barn på 4 år fra før og ønsker meg selvfølgelig flere. Jeg å min kjæreste har snakket ofte om barn og han ønsker det seg veldig. I forje uke snakket vi en del om dette å han kunne tenkt seg at vi prøvde allerede til høsten/vinteren. Jeg elsker han ekstremt mye å vi har det veldig godt sammen. Men er han ikke litt for ung til å ønske seg familie nå? Vil gjærne høre deres meninger ang. dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Orker nesten ikke engasjere meg her så jeg sier; VÆR SAMMEN LITT LENGRE FØRST - OG LA HAN VOKSE OPP.

Skrevet
Hei.

Velger å være litt anonym her.

Jeg er 24 år og har en kjæreste på 18,vært sammen i noen mnd. Jeg har ett barn på 4 år fra før og ønsker meg selvfølgelig flere. Jeg å min kjæreste har snakket ofte om barn og han ønsker det seg veldig. I forje uke snakket vi en del om dette å han kunne tenkt seg at vi prøvde allerede til høsten/vinteren. Jeg elsker han ekstremt mye å vi har det veldig godt sammen. Men er han ikke litt for ung til å ønske seg familie nå? Vil gjærne høre deres meninger ang. dette.

Det høres litt ungt ut, men dette kjenner dere på selv!

Sånn fornuftsmessig vil man si det er lurt å vente litt. Jeg hadde ønsket å vite at mannen jeg fikk mitt andre barn med, skulle være han jeg ble gammel med. Det er vanskelig for en gutt på 18 år å vite! Jeg synes også at det er skummelt å få barn sammen når man enda er i forelskelserusen (dere har bare vært sammen i noen mnd).. Bruk heller høsten til å bli bedre kjent, til at kjæresten din finner ut hva han ønsker å gjøre videre i livet og til å nyte hverandre.

Dere er unge, tid til å stifte familie kommer tidsnok. Nyt livet og hverandre nå.

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet

Var først snakk om å prøve høsten neste år så vi får holde oss til den ideén.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Prøv heller til høsten om 10 år du. Da er dere ikke sammen lenger uansett.

Får du barn med ham nå så ender du opp som alenemor med to barn med to forskjellige fedre. Og så var det neste kjæreste da, han vil kanskje også ha et barn. Vær litt selektiv og voksen, vent med å få barn. Han er ikke klar for dette, og det vet du siden du skriver spm her inne

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet
Prøv heller til høsten om 10 år du. Da er dere ikke sammen lenger uansett.

Får du barn med ham nå så ender du opp som alenemor med to barn med to forskjellige fedre. Og så var det neste kjæreste da, han vil kanskje også ha et barn. Vær litt selektiv og voksen, vent med å få barn. Han er ikke klar for dette, og det vet du siden du skriver spm her inne

Så blid du var da....tragisk.

Skrevet
Så blid du var da....tragisk.

Hun har et poeng Nessa! Mener jeg iallefall... Hvorfor pakke det inn med et smil?

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet
Hun har et poeng Nessa! Mener jeg iallefall... Hvorfor pakke det inn med et smil?

Så forholdet er dømt..? Hvordan kan dere sånn uten vidre si at det er UANSETT slutt om ti år?

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet

Er en del år siden det ble slutt mellom meg å barnefaren og har hatt en kjæreste i mellomtiden, han ville også ha barn,vi var sammen i 1.5 år men følte aldri for å få noe barn med han *komplisert forhold*

Skrevet

Jeg er uenig de som sier at det de uansett ikke er sammen om 10 år, det er det ingen som vet! Men jeg synes dere burde vente til dere har vært sammen myye lengre! Han er 18 år, vet antagelig ikke hvor mye ansvar en liten baby er! Og dere bør få tid sammen slik at dere kan bli ordentlig kjent og være kjærester!! Hvorfor stresse det når dere er så unge?

Gjest StockDama
Skrevet

Gjest Kine sa det kanskje litt kyniskt, men hun har et poeng inni der. Gutten er bare 18 år, dere han ingen anelse om hvor forholdet deres går når dere har vært sammen bare noen måneder.

Gi det noen år.

Skrevet
Er en del år siden det ble slutt mellom meg å barnefaren og har hatt en kjæreste i mellomtiden, han ville også ha barn,vi var sammen i 1.5 år men følte aldri for å få noe barn med han *komplisert forhold*

Da burde du kanskje vente ett par år til for å se om dette forholdet virkelig varer!

Skrevet

Jeg hadde også ventet. Vertfall 1 år og to.

Jeg syns han er for ung selv om han er 18år. Jeg mener ikke det at dere ikke er sammen om 10 år, for det er godt mulig men jeg tenker mer på alderen hans.

Dere må selvfølgelig gjør det dere føler er rett men jeg har av erfaring av at menn ikke er fuldt så "voksne" når de er 18 år. ( Mener heller ikke at alle hankjønnene på 18 år ikke er voksne) hehehe. dette ble komplisert men du sjønner nok hva jeg mener.

Jeg har også kjempe lyst på barn men kjære er ikke klar enda å han er 24 år og jeg er 22 år, dette er veeeldig individuelt.

Lykke til med deres avgjørelse :)

Gjest Gjest_Nessa_*
Skrevet
Jeg hadde også ventet. Vertfall 1 år og to.

Jeg syns han er for ung selv om han er 18år. Jeg mener ikke det at dere ikke er sammen om 10 år, for det er godt mulig men jeg tenker mer på alderen hans.

Dere må selvfølgelig gjør det dere føler er rett men jeg har av erfaring av at menn ikke er fuldt så "voksne" når de er 18 år. ( Mener heller ikke at alle hankjønnene på 18 år ikke er voksne) hehehe. dette ble komplisert men du sjønner nok hva jeg mener.

Jeg har også kjempe lyst på barn men kjære er ikke klar enda å han er 24 år og jeg er 22 år, dette er veeeldig individuelt.

Lykke til med deres avgjørelse :)

Jeg har vel egentlig ikke tenkt på å prøve å bli gravid nå til høsten, synes det er for tidlig å vet at vi ikke kjenner hverandre godt nok til det enda. Er egentlig litt sjokkert over at han ønsker seg dette så raskt. Han er veldig moden for alderen sin å han er HELT forskjellig fra hva barnefaren til min sønn var på den alderen, faktisk hvordan han er nå også :)

Skrevet
Jeg har vel egentlig ikke tenkt på å prøve å bli gravid nå til høsten, synes det er for tidlig å vet at vi ikke kjenner hverandre godt nok til det enda. Er egentlig litt sjokkert over at han ønsker seg dette så raskt. Han er veldig moden for alderen sin å han er HELT forskjellig fra hva barnefaren til min sønn var på den alderen, faktisk hvordan han er nå også :)

Bra at du velger å vente selv om han ønsker seg barn nå :)

Godt han er moden for alderen da :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...