*M* Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har innsett at jeg har utviklet noe annet enn vennskapelige følelser for en jeg jobber sammen med. Problemet er at alle på min arbeidsplass er nært knyttet til hverandre, vi er nesten som venner. Det aller verste er at jeg ikke vet hva han føler og hvis jeg sier det til ham og han ikke føler det samme, vil jeg føle meg ukomfortabel hver gang jeg kommer på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 Ta det pent og rolig, kom med små hint og flørt litt. Kanskje du får respons? Er han gift - styr unna!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Er han gift - styr unna!!!!!!!!! Som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. mai 2003 Nei, han er ikke gift. Hadde ikke vært noe problem da. Da hadde jeg ikke prøvd å nærme meg han engang. Har veldig respekt for ekteskapsløftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JentE Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg er også forelsket/betatt av en kollega, og følelsene er gjengitt. Men det kan aldri bli noe mellom oss, for jeg er gift..... Faktisk ganske frustrerende, men slik er det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå