Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes en internett side der man kan måle opp hvor lang en rute er?

Jeg løper en del rundt om i Oslo, men aner ikke hvor langt jeg faktisk løper, bare hvor lang tid det tar. Det hadde vært artig å vist hvor langt det er, med tanke på om jeg kan trene meg opp til maraton :)

Håper noen har en vet om en side! På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

En skritteller teller også avstand hvis du har lagt inn omtrent riktig skrittlengde.

Skrevet

Finnes jo ørten forskjellige rutesider som finn.no, telefonkatalogen.no etc.

Men hvis du driver og løper mye i gater og sånt spørs det om det fort blir unøyaktig?

Hvis du har muligheten vil det muligens være mest nøyaktig og kjøre ruten med bil?

Skrevet
GMAPS pedometer er ganske grei. Litt pes med at du ikke kan legge inn til og fra, men når jeg skal sjekke hvor langt det er å gå et sted er det ofte andre veier enn de kjørbare jeg skal gå, så sånn sett er dette den beste siden jeg har funnet.
Gjest Huldali
Skrevet

GMAPS så bra ut, men hvordan får man det til Norge? Hjelper lite å måle opp i USA :)

Jeg har skritteller, men den er bare til gåing. Ikke at den fungerer så bra ellers heller.

I Danmark hadde de en side på et helsenettsted, der man kunne legge inn ruta si, også over små områder, og få vite hvor langt det var.

Noe slikt skulle vi hatt i Norge også!

Skrevet

Over kartet av USA står det "jump to". I feltet der kan du skrive f.eks Oslo :-)

Gjest Huldali
Skrevet

Å, takk! Men hvordan er det jeg måler opp? Nå har jeg funnet stedet der jeg løper, men trykker jeg på kartet så skjer det ingen ting. Litt treg :)

Gjest Huldali
Skrevet

Nå fikk jeg det til! Denne siden var jo helt super! Tusen takk :)

Skrevet

Bare hyggelig!

Så er det bare å ordne treningsblogg, og så kan du få inn kartbildet med oversikt over hvor du har løpt etc ;) Fant linken inne på en svensk treningsblogg første gangen.

Gjest Huldali
Skrevet

Halvmaraton er på 21 km, og nå er løypa mi på 7,2 km har jeg funnet ut. Så jeg må over doble løpeturen min, men tror det skal være mulig å klare innen høsten. Ønsker åvære med på Oslomaraton som går 28 september, hvis kneet holder seg bra vel og merke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...