Shine21 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 jeg har insett det... det har gått for langt.. den er helt ødelagt visse plasser å MÅ av.. jeg ser ut som en forbrent skapning med skjollete hud.. peller jeg det av blir jo huden rosa under.. dette vil jeg unngå. men har hele dagen til å bare være hjemme å heale huden så om noen vet om noen kremer eller lignende som fremskyver prosessen så løper jeg gjerne på apoteket å kjøper!!??? det er sprukket så jeg har sluttet å smøre med feit krem nå.. trenger tips NåNåNÅÅÅÅÅÅ...
Shine21 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2008 jeg ringte et apotek å forklarte problemet å spurte om de hadde noe som frekskyvde prosessen.. nei det hadde de ikke. man måtte bare smøre med fuktighetskrem. NEI FOR F*** det nytter jo ikke! hva er poenget me å smøre å smøre på noe som skal av????? jeg har prøvd å smøre til jeg er blå i trynet men det funker bare ikke. kan noen hjelpeee meeeeg:(
Aurela Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg merker at etter som jeg smører på fuktighetskrem myker det opp huden og det er bare å gni litt før det "flasser" av.. Har desverre ikke noen andre tips.. Du kan jo prøve å dusje med en skrubbhanske da.. Lykke til
En som vet Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg merker at etter som jeg smører på fuktighetskrem myker det opp huden og det er bare å gni litt før det "flasser" av.. Har desverre ikke noen andre tips.. Du kan jo prøve å dusje med en skrubbhanske da.. Lykke til For all del, IKKE bruk skrubbehansker!! Huder er ødelagt nok fra før av, det blir som å bruke sandpapir på silke, ikke noen god ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå