Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså, med pilling mener jeg pirke, klemme ut kviser/ sorte prikker osv. Selv er jeg en piller, som ikke får utløp for min trang til dette! Min samboer har en del sorte prikker på ryggen, men lar meg ikke fjerne dem. Har fått gjort det et par ganger, men det ender med at han blir irritert og går sin vei. Han ser på det som et angrep. Sier jeg leter etter feil på ham. Faktum er at jeg ikke trenger å lete, det holder at jeg står bak ham når han tar av seg skjorta. Hadde jeg hatt en sort prikk som vistes godt et sted jeg ikke nådde selv, hadde jeg satt stor pris på om noen tilbød seg å fjerne den! Jeg prøver bare å hjelpe, men lykkes ikke helt i å formidle dette... Hvordan er det hos dere andre?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig noen som meg - og mannen min blir så suuuur! Jeg MÅ faktisk pirke i tette porer og kviser på ryggen og brystet!

Skrevet
Endelig noen som meg - og mannen min blir så suuuur! Jeg MÅ faktisk pirke i tette porer og kviser på ryggen og brystet!

jeg og. kjæresten min blir gaaal. men iblant så lar han meg gjøre det for å være grei :fnise: det er en besettelse-jeg blir helt sprø om jeg ser en prikk som jeg ikke kan klemme på. nesten så jeg misunner han og tenker: hvorfor gjør du ikke dette selv? vet du ikke hvor utrolig gøy det er? :ler:

• Liker 5
Skrevet
jeg og. kjæresten min blir gaaal. men iblant så lar han meg gjøre det for å være grei :fnise: det er en besettelse-jeg blir helt sprø om jeg ser en prikk som jeg ikke kan klemme på. nesten så jeg misunner han og tenker: hvorfor gjør du ikke dette selv? vet du ikke hvor utrolig gøy det er? :ler:

:fnise: Det tenker jeg også noen ganger! Huff, hvorfor kan de ikke bare la oss gjøre det?? De når jo ikke bak der selv! Menn: svar oss!

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet
:fnise: Det tenker jeg også noen ganger! Huff, hvorfor kan de ikke bare la oss gjøre det?? De når jo ikke bak der selv! Menn: svar oss!

Dama gjør det, og jeg lar henne gjerne om hun avslutter med å klø meg på ryggen. DET er digg!

Skrevet

:hoho: Hvis mannen skal være grei, så får jeg ta et par! Det er nærmest en bestettelse!!

Fy søren, litt sykt er det òg :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil, men får ikke lov...blir desperat :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle gjøre noe slikt, men for et par år siden fikk samboern min en diger og vond kvise på ryggen som etter hvert ble helt nødvendig å ta. Etter det var liksom (kv)isen brutt ( :roll: ), og jeg har fortsatt. Han synes det er helt greit da. Men han får ikke gjøre det samme :ler:

Skrevet

Æsj. No offence.

Akkurat det har jeg ikke noe behov for. Nå har min kjæreste heldigvis ingen kviser eller sorte prikker på ryggen, og ingen sorte prikker andre steder heller. Når han en sjelden gang får kviser i ansiktet kan jeg nesten ikke tenke meg noe eklere enn at jeg skal klemme de ut.

Skrevet
Æsj. No offence.

Akkurat det har jeg ikke noe behov for. Nå har min kjæreste heldigvis ingen kviser eller sorte prikker på ryggen, og ingen sorte prikker andre steder heller. Når han en sjelden gang får kviser i ansiktet kan jeg nesten ikke tenke meg noe eklere enn at jeg skal klemme de ut.

Det er en merkelig vane - og nei, noli, jeg snakker ikke om det utenfor den virituelle verden - fordi det er jo ganske ekkelt

Skrevet

Jeg vil også gjøre det, så ofte som mulig!

Merkelig nok liker han ikke at jeg stikker neglene i nesa hans..

Skrevet

Dama gjør det, og jeg lar henne gjerne om hun avslutter med å klø meg på ryggen. DET er digg!

For et fantastisk kompromiss! Klør gjerne ryggen jeg, hvis jeg får pille fritt :D Da gjenstår det bare å foreslå dette for sambo... Hvem vet hva utfallet blir.. Hoho :)

Skrevet
Æsj. No offence.

Jeg er ikke like ivrig på kvisene, men viser dem heller til ham så han får prøve å ta de selv. Men de sorte prikkene er bare tette porer; du risikerer liksom ikke at de "eksploderer" rett i fjeset på deg. Det er bare irriterende å se at de er der når jeg vet de kan fjernes på et par sekund.

Kom forresten til å tenke på at jeg ofte ser folk som har store, ja store, sorte prikker f.eks. i kinnene som de ikke synes å bry seg om selv. Ik! Kunne faktisk ha tenkt meg å klemme ut deres også... Og ja, jeg ser forskjell på fregne/føflekk og hudorm. Kanskje det var hudpleier jeg skulle blitt.. Da kunne jeg pilla så mye jeg ville, og attpåtil fått betalt for det!

• Liker 2
Skrevet

Jeg klemmer mine egne kviser, og klemte mine egne hudormer (har ikke hatt noen siden tenårene) - å klemme andres høres bare ekkelt ut. Men kanhende jeg ville ment noe annet om kjæresten min hadde hudormer på ryggen, det er jo ikke akkurat pent. *overfladisk*

Skrevet

huh, og jeg trodde det var bare meg som torturerte stakkars samboer.... :ler:

Gjest Keitel
Skrevet

Når det kommer til kviser så venter jeg til han har sovna :P

Men jeg plukker støtt og stadig på han. Han syns det er helt ok. Jeg suger nemlig på å vise føleser, og jeg er ikke noe flink til å kose, så han tar den kroppskontakten han kan få. Han har desverre utrolig lite å pille på.

Jeg har prøvd å vri det over til kløing, sånn at vi bare kan ligge tett sammen, mens jeg klør på han. Sjansene for at jeg blir liggende er mye større hvis jeg har noe å holde på med, det holder meg fra å bli rastløs, og det igjen holder tankene i sjakk. Win-win.

Skrevet

Jeg bare elsker og pelle på mannen sine svarte prikker på nesa. Men jeg får aldri lov omtrent! Skikkelig frustrerende.

Gjest Gjest
Skrevet

Oi... Er min samboer helt unormal??? ;)

Vi piller på hverandre vi. Og det var han som startet, for jeg har alltid hatt et litt sånt "æsj"-forholdt til kviser og slikt tidligere. Nå passer vi jevnlig på å "renske" ryggen for hverandre. :)

Skrevet

Jeg er også en piller! *står frem* Kjæresten min blir til tider litt sprø av det, men er beundringsverdig tålmodig ... :fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det kunne aldri falle meg inn. Jeg syns i grunnen det er litt ekkelt å lese om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...