Gjest Tootsie Skrevet 10. juni 2008 #21 Skrevet 10. juni 2008 Selvfølgelig, men ikke bare det. Sminke som de bruker så mye av, er jo fordi de ikke klarer å se sitt eget tryne i speilet. Enten fordi de er stygge, og vil kapre en bedre mann enn de fortjener, eller at de har lav selvtilitt. Da er nok sånn at store deler av Norges kvinnelige befolkning per definisjon er stygge, vil kapre en bedre mann enn de "fortjener" (hva nå det betyr), eller har lav seltillit... Jeg antar alle tre gjelder for meg, siden jeg bruker både maskara, eyeliner OG foundation!!
Gjest En annen mann Skrevet 10. juni 2008 #22 Skrevet 10. juni 2008 Til TS: Nei, dette er nok ikke så vanlig, slapp av Om det du forklarte virkelig var grunnen så er vedkommende ganske grunn og heller ikke verdt bryderiet.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #23 Skrevet 10. juni 2008 Da er nok sånn at store deler av Norges kvinnelige befolkning per definisjon er stygge, vil kapre en bedre mann enn de "fortjener" (hva nå det betyr), eller har lav seltillit... Jeg antar alle tre gjelder for meg, siden jeg bruker både maskara, eyeliner OG foundation!! En bedre mann du fortjener, betyr at du ikke fortjener en som ser bedre ut enn du egentlig er verd, skjønner? Jeg har sett enkelte norske jenter som har hatt på så mye sminke at de ser ut som dukker, og da mener jeg dukker som OGSÅ har på sminke og da ser det jævlig stygt ut. Dere dekker jo over alle urenheter og annet dritt i ansiktet så gudene vet hvordan du ser ut etter å ha vasket deg. Dere klarer jo ikke engang å legge på sminke ordentlig når dere først skal legge på noe. Bare klæsjer på litt dritt, og tror dere ser bra ut, NOT
Dundersalt Skrevet 10. juni 2008 #24 Skrevet 10. juni 2008 Ja, som jeg skrev i tittelen, er det noe som kan skje/har skjedd deg? Jeg tror nemlig selv at jeg opplevde det. Jeg hadde datet en mann i flere uker, alt virket kjempebra, vi passet perfekt sammen, men da vi skulle ha sex for første gang virket litt rar, nesten sur, da han fikk se puppene mine. De er fine og runde, men litt små, og jeg bruker BH med bittelitt innlegg til vanlig, men de forstørres ikke så mye av det synes jeg. Men kan en mann virkelig bli så skuffet pga et puppesyn? Det har jeg aldri opplevd før. Alle "andre" har vært fornøyd. Min kropp forøvrig er veldig fin, slank, pen rumpe, så jeg har alltid følt at helheten er så bra at det veier opp for litt lite volum foran! Vi fortsatte å treffes litt til, men jeg merket jo at noe var galt, så det gikk som det gikk... :gråte: Sannheten fikk jeg dog aldri vite. Men vil gjerne vite, for det vil faktisk føles som en lettelse, jeg går og tenker på alt annet det kan skyldes. Altså, ærlig nå, kan pupper alene være grunn nok til at man blir dumpet? På samme måte som damer som er over middels opptatt av køllestørrelse, virker dette som en dude som ikke var verdt å samle på i alle fall. Hvis folks kriterier for å innlede forhold til noen dreier seg om så overfladiske ting vitner det om dårlig selvfølelse også. Tror du skal være glad at du ikke endte opp med en overfladisk, sutrete jålebukk jeg. Det positive er at nå kan du fortsatt treffe han ene som er et sted der ute kun for deg, som elsker deg for at nettopp du er du.
Teriyaki Skrevet 11. juni 2008 #25 Skrevet 11. juni 2008 (endret) En bedre mann du fortjener, betyr at du ikke fortjener en som ser bedre ut enn du egentlig er verd, skjønner? Jeg har sett enkelte norske jenter som har hatt på så mye sminke at de ser ut som dukker, og da mener jeg dukker som OGSÅ har på sminke og da ser det jævlig stygt ut. Dere dekker jo over alle urenheter og annet dritt i ansiktet så gudene vet hvordan du ser ut etter å ha vasket deg. Dere klarer jo ikke engang å legge på sminke ordentlig når dere først skal legge på noe. Bare klæsjer på litt dritt, og tror dere ser bra ut, NOT Selv om dette var litt brutalt sagt, så er jeg til en viss grad enig. Jeg blir oppgitt av å se den typiske "looken" med stooort oppfluffet bleket hår (som regel veldig slitt også), to cm. brunkrem, eyeliner, tykt lag mascara, øyenskygge osv. Det ser bare så falskt ut. Mange av jentene som gjør dette, ville sett mye finere ut hvis de kuttet ned på sminken, og hvis de føler seg bleik da, så gå ut i sola eller dra på solarium. Selv bruker jeg bare litt mascara. Dette er ikke fordi jeg ikke ser bra ut uten, men jeg liker å framheve øynene mine, noe mascaraen gjør. Jeg tror det er slik at veldig mange gutter tiltrekkes mer av det naturlige, enn en sminkedukke som griser til de lyse klærne pga. brunkrem. Endret 11. juni 2008 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå