Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Ja, som jeg skrev i tittelen, er det noe som kan skje/har skjedd deg? Jeg tror nemlig selv at jeg opplevde det. Jeg hadde datet en mann i flere uker, alt virket kjempebra, vi passet perfekt sammen, men da vi skulle ha sex for første gang virket litt rar, nesten sur, da han fikk se puppene mine. De er fine og runde, men litt små, og jeg bruker BH med bittelitt innlegg til vanlig, men de forstørres ikke så mye av det synes jeg. Men kan en mann virkelig bli så skuffet pga et puppesyn? Det har jeg aldri opplevd før. Alle "andre" har vært fornøyd. Min kropp forøvrig er veldig fin, slank, pen rumpe, så jeg har alltid følt at helheten er så bra at det veier opp for litt lite volum foran! Vi fortsatte å treffes litt til, men jeg merket jo at noe var galt, så det gikk som det gikk... :gråte: Sannheten fikk jeg dog aldri vite. Men vil gjerne vite, for det vil faktisk føles som en lettelse, jeg går og tenker på alt annet det kan skyldes. Altså, ærlig nå, kan pupper alene være grunn nok til at man blir dumpet?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har opplevd en lignende situasjon med en jente, og jeg må si at det bidro til at jeg slo opp. Men jeg kunne ikke tenke meg å oppføre meg dårlig bare pga. skuffelse over noen bryst, ingen er perfekte. Dog har jeg endel kompiser som jeg vet har blitt veldig sur på damer så fyller opp bh'en, disse har jeg og forståelse for. En må gjøre det en føler for, men hva ville du ts for eksempel syntes om en gutt som hadde innlegg for å få penisen til å se større ut? Noen ser på disse tingene som en form for bedrageri.
sommerglede Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 NEI.... om puppene er små så er det ingen grunn til å slå opp... om noen slår opp på grunn av det, så fortjener de ingen
SMann Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ingen av mine venner har slått opp med en jente på grunn av puppene. Etter å ha lest dette forumet en periode, er jeg ikke veldig overrasket om noen kunne tenkt slik heller. Har sett kvinner her som dumper en mann på grunn av størrelsen (også når den ikke er ekstremt liten). I tilfelle må du bare være glad til. Det hadde ikke vært noe særlig å dele resten av livet med en som har slike holdninger. Hva ville skjedd når alderen gjør sitt. I og med at andre er fornøyd så får du bare finne deg en mann som elsker deg for den du er. De fleste ville elsket puppene dine hvis de elsket deg...
Gjest Elfrida Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 men hva ville du ts for eksempel syntes om en gutt som hadde innlegg for å få penisen til å se større ut?Man kan jo ikke se utenpå hvor stor penis er. Og selv om det hadde vært en trang speedo så vet man jo ikke størrelsen før man har sett den med full reisning. Så det var en litt rar sammenligning. Men om en mann hadde gått med noe innlegg bak t-skjorta som gjorde at han så skikkelig definert og muskuløs ut, og så viste seg å ha helt flat brystkasse så...ja jeg hadde nok blitt ganske satt ut. Mest fordi jeg ville tenkt at han måtte ha et skikkelig dårlig forhold til sin egen kropp og utseende.
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg forstår ikke helt hvorfor du tror at han ikke ville mer pga puppene dine? Selv om du har komplekser for disse så behøver det ikke være grunnen til at han dumpa deg. Mest sannsynelig så er det vel grunnen bare dette diffuse at han ikke følte at dere passet så godt sammen likevel. Hvis du vil vite sannheten så må du nesten bare spørre han men selv da får du kanskje ikke vite det.
Jigva Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror nok det kan skje.. om du leser på KG så vil du se at det er de merkeligste tingene folk kan slå opp for. Jeg ble i likhet med han over dumpet for høyden min. Mulig jeg har blitt dumpa for puppene mine også, men det vil jeg vel helst ikke vite i tilfelle. Jeg dumpa en kar fordi magen var rett og slett for stor.. lysten forsvant. Så det er mulig du ble dumpa for puppene, mulig du ble dumpa for noe annet.. Ikke tenk så mye på det du, Er da ikke noen ide å gå rundt å fokusere på alt det negative ved oss selv til enhver tid.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tror nok det kan skje.. om du leser på KG så vil du se at det er de merkeligste tingene folk kan slå opp for. Jeg ble i likhet med han over dumpet for høyden min. Mulig jeg har blitt dumpa for puppene mine også, men det vil jeg vel helst ikke vite i tilfelle. Jeg dumpa en kar fordi magen var rett og slett for stor.. lysten forsvant. Så det er mulig du ble dumpa for puppene, mulig du ble dumpa for noe annet.. Ikke tenk så mye på det du, Er da ikke noen ide å gå rundt å fokusere på alt det negative ved oss selv til enhver tid. Man kan dumpe jenter, ikke bare på grunn av størrelsen på puppene, men rett og slett brystvortene. Sånne som er sikkelig farget og store klatter er ikke pene. Små merker og stive brystvorter er det beste.
Jalp Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Ja, som jeg skrev i tittelen, er det noe som kan skje/har skjedd deg? Jeg tror nemlig selv at jeg opplevde det. Jeg hadde datet en mann i flere uker, alt virket kjempebra, vi passet perfekt sammen, men da vi skulle ha sex for første gang virket litt rar, nesten sur, da han fikk se puppene mine. De er fine og runde, men litt små, og jeg bruker BH med bittelitt innlegg til vanlig, men de forstørres ikke så mye av det synes jeg. Men kan en mann virkelig bli så skuffet pga et puppesyn? Det har jeg aldri opplevd før. Alle "andre" har vært fornøyd. Min kropp forøvrig er veldig fin, slank, pen rumpe, så jeg har alltid følt at helheten er så bra at det veier opp for litt lite volum foran! Vi fortsatte å treffes litt til, men jeg merket jo at noe var galt, så det gikk som det gikk... :gråte: Sannheten fikk jeg dog aldri vite. Men vil gjerne vite, for det vil faktisk føles som en lettelse, jeg går og tenker på alt annet det kan skyldes. Altså, ærlig nå, kan pupper alene være grunn nok til at man blir dumpet? Det kan jeg ikke tenke meg. Mest av alt fordi det er helt uhørt. Likevel vet jeg jo at det skjer, på lik linje med at kvinner slår opp med menn som ikke har et kjønnsorgan etter deres smak. Jeg har veldig lite til overs for de holdningene som reduserer en kvinne til pupper og menn til en pikk. Det er verken puppene eller pikken det er noe galt med, for det meste er helt normalt. Jeg mener imidlertid det er noe galt med mennesker som baserer hele sitt samliv med andre på et kjønnsorgan eller en pupp. De håpløse holdningene de har, vil de en dag få rett i fleisen. For en dag er det nettopp de som blir dumpet på grunn av en eller annen påstått kroppslig skavank. Og da er det de som må slite med de samme kompleksene de har påført andre.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Å slå opp med noen pga av Puppene?? høres helt idiotisk ut, men vet det skjer. Hvis puppene er så viktig for en fyr har han seriøst noen issues på gang. Har selv en kjæreste med små pupper, men de er perfekte til henne (etter min mening) og har aldri tenkt på noe slik før. Hun brukte også litt innlegg første gang vi traff og noen ganger etterpå. Men for å summere så er det vel han som tapte på d her, fortjener noen som setter pris på helheten i stedet for å fokusere alt for mye på en ting. Gutt 25
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Det kan jeg ikke tenke meg. Mest av alt fordi det er helt uhørt. Likevel vet jeg jo at det skjer, på lik linje med at kvinner slår opp med menn som ikke har et kjønnsorgan etter deres smak. Jeg har veldig lite til overs for de holdningene som reduserer en kvinne til pupper og menn til en pikk. Det er verken puppene eller pikken det er noe galt med, for det meste er helt normalt. Jeg mener imidlertid det er noe galt med mennesker som baserer hele sitt samliv med andre på et kjønnsorgan eller en pupp. De håpløse holdningene de har, vil de en dag få rett i fleisen. For en dag er det nettopp de som blir dumpet på grunn av en eller annen påstått kroppslig skavank. Og da er det de som må slite med de samme kompleksene de har påført andre. Signerer denne! Må si jeg er litt sjokkert/overrasket over at så mange mener pupper/pikk har en så vesentlig betydning. Og faktisk er villige til å avslutte et forhold på bakgrunn av dette! Nei, håper jeg finner en livsledsager som verdsetter verdier, personlige egenskaper, intelligens, humor osv, og som elsker meg for den JEG er (hele meg!), og ikke for de puppene jeg har...
Gutt17 Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Folk er forskjellige, for noen er det kanskje en kjempe krise. Og for andre så har det kanskje ingenting å si. Så hev deg over ham. Og ikke bry deg mer på tanken. En dag kommer det en person som vil få deg til å føle deg som en dronning. Ps. Hvis du selv syntes at du har fine bryster. Så skal du hvertfall ikke bry deg om det. Så lenge du er fornøyd, så burde andre være det også.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Synes også det virker helt håpløst å skulle slå opp på grunn av små pupper. Alle har vel noe ved seg som er mindre flatterende, og synes det virker veldig lite "ekte" hvis puppene er det eneste som teller. Til kommentarene om at det er "juks" å bruke innlegg; når man kler på seg prøver man jo ofte å se best mulig ut. Jeg har noen kilo ekstra, og prøver selvsagt å sjule disse på best mulig måte. Jeg har store pupper, og bruker en god bh for å få dem fram på best mulig måte. Jeg tar på meg sminke fordi jeg synes jeg ikke ser like bra ut uten. Har jeg lurt kjæresten min da, den dagen han ser meg uten klær, med de ekstra kilo'ene fullt synlig, med litt hengende pupper og uten sminke? Klær gjør at vi har muligheten til å skule/framheve - og hvis man ikke skal kunne benytte seg av alle de fantastiske "innretningene" som finnes kunne man vel like gjerne gått naken? (jaja, satt på spissen, dette..)
Gjest Gutt92 Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville aldri gjort det slutt med noen, pga hvordan puppene til den personen var. Du kan ikke vite om det var pga puppene dine, men hvis det virkelig var det så skal du være glad. Du skal være glad for at du slipper å være sammen med en som ikke kan se deg for den du er, en som ikke setter pris på deg, og en som vil gjøre det slutt med deg pga av en så uvesentlig ting. Men jeg må si at jeg tviler på at det var grunnen til at han sluttet å være interessert i deg. Og hvis det var det, så skal du være glad for at du ikke er sammen med en så kroppsfiksert mann som ikke kan se hele deg, men bare en liten del av deg
Gjest TS Skrevet 9. juni 2008 #16 Skrevet 9. juni 2008 TS her! Takk for alle svar! Og takk for all oppmuntring! Jeg har fått bekreftet det jeg ville høre! Nemlig at det ER mulig, men at de fleste ikke ville gjøre det Og selvfølgelig kan jo det hele skyldes noe helt annet fra hans side. Jeg ville egentlig bare høre om det fantes en mulighet for at noe slikt kunne skje. Vi hadde jo kjent hverandre en stund, og involvert oss ganske mye i hverandre rent følelsesmessig, trodde jeg i hvertfall! Og, jeg er jo fornøyd med mine små søte da, med fine brystvorter (!), og kunne aldri tenke meg å risikere helsa ved å operere dem. Jeg får bare vente til jeg finner Mr Right! PS: Jeg har vært sammen med menn med forskjellige størrelser, og jeg "lærte" meg å fungere med dem, ville aldri droppet en bra mann pga strl. Den eneste jeg hadde litt problemer med var alt for stor, det gjorde vont!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #17 Skrevet 10. juni 2008 Altså, ærlig nå, kan pupper alene være grunn nok til at man blir dumpet? Nei, kvinner blir aldri dumpet på grunn av puppene sine. Men menn blir dumpet på grunn av sin penisstørrelse.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #18 Skrevet 10. juni 2008 Nei, kvinner blir aldri dumpet på grunn av puppene sine. Men menn blir dumpet på grunn av sin penisstørrelse. Enig, norske jenter er av den oppfatningen at man ikke dumpes på grunn av puppene, men kan fint dumpe en gut for penistørrelsen. *hopper rundt i fantasiverden sin* *og synger en trall* dami dam, dami dami, jeg er naiv, dami dam
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 Man kan jo ikke se utenpå hvor stor penis er. Og selv om det hadde vært en trang speedo så vet man jo ikke størrelsen før man har sett den med full reisning. Så det var en litt rar sammenligning. Men om en mann hadde gått med noe innlegg bak t-skjorta som gjorde at han så skikkelig definert og muskuløs ut, og så viste seg å ha helt flat brystkasse så...ja jeg hadde nok blitt ganske satt ut. Mest fordi jeg ville tenkt at han måtte ha et skikkelig dårlig forhold til sin egen kropp og utseende. Så har en kvinne med innlegg også dårlig forhold til sin egen kropp og utseende?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 Så har en kvinne med innlegg også dårlig forhold til sin egen kropp og utseende? Selvfølgelig, men ikke bare det. Sminke som de bruker så mye av, er jo fordi de ikke klarer å se sitt eget tryne i speilet. Enten fordi de er stygge, og vil kapre en bedre mann enn de fortjener, eller at de har lav selvtilitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå