Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Dere som er veganere her, hva slags brød spiser dere? Går det an å bestille gode og sunne veganske brød på internett, i såfall hvor? Butikken der jeg bor har brød i bøtter og spann, men ingen er veganske så baker en del da, men jeg skulle gjerne hatt et lettere alternativ, som ferdig brød fra butikken.
Gjest gammel veganer Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Den karusellen der husker jeg godt fra tidligere, men synes det har blitt bedre nå de siste årene? Eller det kan være pga at jeg flyttet til en by som er grunnen. Men har du sett på "Baker's" sine brød? "Sunt og godt" er også vegan, men jeg liker de ikke spesielt godt. "Baker's" er ofte på Kiwi, Spar, Meny, Ica, og sikkert andre. "Sunt og godt" har jeg kun sett på Prix, men siden jeg ikke liker de så godt ser jeg heller ikke etter.
Gjest Rosin Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hva er det som gjør vanlige brød uvegane? Er det fettet? I så fall bør du sjekke ut godt brød sine brød, de er stort sett uten fett mener jeg. Og i tillegg kjempegode og økologiske. Fins riktignok bare i de 4 største byene da http://www.bakeverksted.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå