Gå til innhold

Kombinasjon med tights?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har forslag (gjerne bilder!) til hva jeg kan kombinere med tights?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tights?

Jeg kombinerer både skjørt, kjoler, shorts og lange t-skjorter med tights, men det varierer litt ut fra hvilken tights jeg bruker.

(Har mange da, både korte grønne (brukes til en sommerkjole som inneholder grønt og til ulike andre kjoler og skjørt), ferskenfargede (til korte kjoler og ting i dongeri), svarte, grå (til det meste, egentlig), normalt lange stripete i brunt og mørk brunt Lang skjorte eller skjørt), lilla med gulltråder (litt sånn juletights til skjørt, men fin til sett med shorts og vest som jeg har), prikkete, lyserosa med hjertemønster (brukes en del til fin hvit kjole i "Marilyn Monroe-stil" )

• Liker 1
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg bruker et olaskjørt som går litt over knærne, med tights/ strømpebukse som rekker meg til midt på leggen. Har fler forskjellige farger. Syntes det ser veldig bra ut selv hvertfall :ler:

Gjest Oxford
Skrevet

Tights kan brukes til mye! Jeg bruker tights til f.eks. kjoler, skjørt, tunikaer & lange topper/gensere. :)

Skrevet
Hva slags tights?

Alle :)

Trenger inspirasjon! Er så lei av standard tunika og svart tights. Blir veldig glad hvis noen legger ut bilder!

Takk for svar, alle sammen.

• 12 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 70edf...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...