Gå til innhold

Nå er det gjort....!!


Kaktus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært en gift kvinne i litt over en uke, og inntrykkene har begynt å synke inn.

Hadde en helt utrolig dag som begynte med et besøk innom blomsterhandleren for å godkjenne buketten - og den var helt fantastisk! Så bar det til frisøren (var der i 4,5 time) før jeg ble hentet av bilen som skulle frakte meg til kirken. Var rolig hele morgenen, helt frem til de siste 10 minuttene - da kom sommerfuglene. Var sikker på at jeg skulle gråte når jeg gikk opp kirkegulvet, men det gikk så bra så - skalv bare litt i underleppa... Talen fra presten var nydelig, og brudgommen var fantastisk flott.

Så bar det videre til fotograf - ble ikke utebilder fordi det blåste for kaldt, men fotograften mente at studiobildene ble kjempebra. Deretter var det velkomst i festlokalene, en utrolig god middag med masse fine taler og sanger og rørende ord (brudgommen gråt seg gjennom talen... ).

Musikken var midt i blinken og stemningen steg ganske raskt utover kvelden. Alle var kjempefornøyd og sa de storkoste seg - og aldri har jeg vel fått så mange komplimenter (spesielt for kjolen).

Jeg kunne fortsatt og fortsatt - men kort sagt ble det en drømmedag, og dagen etter spiste vi frokost med mange av gjestene, noe som var utrolig hyggelig.

Ønsker alle dere vordende bruder en like flott bryllupsdag som min - og gled dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en Marylise-kjole som heter Adriane - men jeg har ikke funnet den på nettet, for i følge hjemmesidene for Marylise er den er så ny at den ikke er lagt ut på nettet enda... Kjøpte den på Unik i Oslo - falt bare pladask! Den er todelt med korsettliv med blomsterbroderier i gull - og et enkelt A-line-skjørt med litt slep. Sløret var gullkantet med gyldne stener i og rakk helt ned til gulvet... Følte meg som en prinsesse hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!

Det er SÅ gøy å lese om hvordan andres bryllupsdager har artet seg - gleder meg virkelig til det er vår tur 28. juni!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå... jeg er så sentimental for tida :cry: Det høres ut som et kjempekoselig bryllup... Jeg kommer til å grine som en unge den dagen!

Kjempemasse gratulerer til dere!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...