Gå til innhold

Patetiske misogynister....

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller poster alle patetiske misogynister dumme tråder på KG for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Det er ikke bare deg.

Men du må ikke bruke så vanskelige ord. De patetiske misogynistene skjønner dem ikke....

Trenger ikke bruke fremmedord, når det finnes så mange norske, adekvate ord....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare deg.

Men du må ikke bruke så vanskelige ord. De patetiske misogynistene skjønner dem ikke....

Trenger ikke bruke fremmedord, når det finnes så mange norske, adekvate ord....hehe.

*hvisker* : Jeg brukte vanskelige fremmedord med vilje, slik at de patetiske misogynistene ikke skal forstå at vi snakker om dem....

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at noen av misogynistene klart er en og samme person.. kanskje de fleste. Ihvertfall tror ikke jeg at det finnes så mange misogynister som har akkurat det samme smale synet på visse deler av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Jeg tror at noen av misogynistene klart er en og samme person.. kanskje de fleste. Ihvertfall tror ikke jeg at det finnes så mange misogynister som har akkurat det samme smale synet på visse deler av livet.

Det tror jeg også, og håper virkelig du har rett. Hvis ikke, så blir jeg skremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også, og håper virkelig du har rett. Hvis ikke, så blir jeg skremt...

Jeg har en gang i blant følt en viss trang til å lage en tråd om hvor lei jeg er av misogynister som er misfornøyd med svamplegemet sitt og lar dette gå ut over andre. (For ikke å snakke om å indirekte tildele det skylda for alt som går galt i verden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze
Jeg har en gang i blant følt en viss trang til å lage en tråd om hvor lei jeg er av misogynister som er misfornøyd med svamplegemet sitt og lar dette gå ut over andre. (For ikke å snakke om å indirekte tildele det skylda for alt som går galt i verden.)

Det syns jeg absolutt du skal gjøre. Tror jeg kommer til å bli veldig aktiv i den debatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Noen har sluppet dem/den ut fra buret sitt igjen.....

Og puttet dem/den tilbake...så lenge det varer

Endret av Purple Haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velkjent misogynist? Sjekk hvordan en av de som har kommentert her:

[

:sjokk: Er det mulig?

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Er det mulig?

Noen har nok store problemer som burde ha blitt tatt hånd om på et tidligere stadium. Dette virker ihvertfall ikke helt friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har lagt merke til det samme, gitt. :kgbaby:

Har du?

Fortell om det?

Tror du prater deg selv runndt!

Fortell og utdyp hva du ener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Tanken om at dette er samme misogynist som herjer både her og der, ligger ikke langt unna.

Dette er bare sykt. Det som ved første øyekast kun virker som forsøpling av et forum, er et menneske som trenger hjelp. Håper noen som kjenner vedkommende IRL, reagerer og tar affære.

Hermed har jeg kommentert denne personen for siste gang.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken om at dette er samme misogynist som herjer både her og der, ligger ikke langt unna.

Dette er bare sykt. Det som ved første øyekast kun virker som forsøpling av et forum, er et menneske som trenger hjelp. Håper noen som kjenner vedkommende IRL, reagerer og tar affære.

Hermed har jeg kommentert denne personen for siste gang.

Ja det håper jammen jeg også. Og tanken om at det er en aktuell problemstilling at det kanskje burde finnes et nettverk som kunne lete opp mennesker med slike problemer via nettet og på en eller annen måte ha tilbydd dem hjelp, har meldt seg. Man har jo hørt om forskjellige ting som har hendt i ettertid, der folk som sliter over lang tid har lagt ut hint og tydelige tegn på at de burde fått hjelp ute på nettet. Hadde det vært i levende live, ville mange blitt fanget opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Ja det håper jammen jeg også. Og tanken om at det er en aktuell problemstilling at det kanskje burde finnes et nettverk som kunne lete opp mennesker med slike problemer via nettet og på en eller annen måte ha tilbydd dem hjelp, har meldt seg. Man har jo hørt om forskjellige ting som har hendt i ettertid, der folk som sliter over lang tid har lagt ut hint og tydelige tegn på at de burde fått hjelp ute på nettet. Hadde det vært i levende live, ville mange blitt fanget opp.

Vi tenker ofte ikke i disse baner i trygge, lille Norge. I USA derimot, hvor det har vært mange tragedier med skyting på skoler, masseselvmord osv, blir slike ting fanget opp.

Her er vi naive, vi kvier oss for å bry oss med andres gjøren og laden, vi bryr oss mest med oss selv. Dessverre tenker vi alt for lite på at vi skal ikke tåle så inderlige vel, den urett som ikke rammer oss selv.

Hittil har vi latt oss provosere av denne personen, og svart enten sint, sarkastisk, ironisk eller humoristisk. Problemet er at dette stikker dypere enn som så, og vi skal vokte oss vel for å kaste bensin på bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...