Gjest Gjest_Tara_* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har noen av dere funnet et skjørt for i sommer. Vært HM, de har ingenting. Finnes det noen ikke-gravide skjørt med strikk i livet som dere har sett?
Amalie_85 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Er jo ikke alle H&M som har så mye gravidklær nå lengre. Men jeg har på meg helt vanlig skjørt med strikk til ivet som da ligger under magen Men jeg er kommet så langt at nå syns jeg nesten gravidbukser er ubehagelige. Men funker fint med sånne skjørt jeg har hvertfall så har jeg gravidtopper over
Umuriel Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg hadde et jeansskjørt fra HM for gravide, samt et skjørt som var lavt i livet.
Gjest TS Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Noen som vet hvor man har skjørt med strikk i livet? Butikktips?
Malama Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 (endret) HM har et, med sånn strikk man kan regulere, men nå har jeg vært på HM i Bergen, og HM på Gjøvik. I Bergen hadde de flere, i L og XL. På Gjøvik hadde de ett, i L. Jeg kan tilnød kanskje bruke et i M, muligens (må prøve det for å vite) men i L og XL er de rett og slett enorme i forhold til meg og den vesle magen min. Det er bare magen min som vokser, ikke resten av meg, så jeg har ikke sjangs til å fylle ut de store. Jeg har derfor endt opp med å bruke et mykt, svart bomullskjørt jeg kjøpte på lindex i fjor. Det er med knytting i livet, og jeg legger det så lavt at det ligger under magen. Det sitter ikke så godt da, men med en liten tight/piratbukse under så sitter det greit uten å falle ned i alle fall. Krever en gravid-topp (eller i de fleste tilfeller blir det t-skjorte og bumphugger) da, siden det sitter så lavt. Men det fungerer. Endret 8. juni 2008 av Malama
Malama Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Sikkert ikke, men jeg er bare passe irritert over at jeg åpenbart er for sent ute til å få tak i skjørt i min størrelse, men altså, for dem som passer i disse størrelelsene, så vet jeg altså et par plasser de er å få tak i
Skrållan Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har sett et kjempefint skjørt med strikk i livet på Vero Moda!
sanne85 Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Ellos har noen:)billige er dem også... jeg fant meg et fint der hvertfall...
Amalie_85 Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 (endret) skjørt fra ellos Skjørt fra ellos2 Skjørt fra ellos3 f.eks... Har dessverre ikke vært på så mange butikker i år at jeg har noe oversikt over hva dem har. Har jo ikke vært noe gøy å gå i vanlige klesbutikker, og det er veldig få her som selger gravidklær Lykke til i letinga Endret 9. juni 2008 av Amalie_85
Ella* Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 Bestilte to kjempegode mammaskjørt fra motherhood.com... Men det blir kanskje litt dyrt og lenge å vente. Kanskje noen norske nettbutikker med mammaklær har skjørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå