Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Hvis jeg er den som skal lage middagen blir jeg irritert når andre kommer inn på kjøkkenet uten at jeg har bedt de hjelpe til... finnes unntak, men da er det venninner som sitter og drikker vin og skravler, ikke blander seg inn i hvordan jeg lager mat (såå mye, såå lite, m.m.)

Maten blir god den.

Er veldig lett irritabel, men det er bare bagateller, men kjøkkenet er mitt, dvs. når jeg skal lage maten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror dagens store irritasjon må være "rullatormafiaen"... de brauter seg vei og gir blanke i at andre står foran de i køen. de bruker eviglang tid på hva de nå en skal og er generellt ufine mot medmenneskene sine.

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber i skobutikk der vi har en lang disk med kassa på den ene siden. Jeg irriterer meg over de mange kundene som legger skoa eller pengene heeelt bortest på disken slik at jeg må gå å hente skoene, legge de inn på kassa, ta de i posen og gå tilbake med skoa for så å hente penga som dem ikke klarte rote frem tidligere. Hvis det da i tillegg er gamle mennesker med tusenvis av småmynt som de må telle og legge heeelt bortest på disken, ja da kjenner jeg at jeg blir litt utalmodig. Skjønner de ikke at det er lettere om de står der kassa faktisk er?Den er da veldig synlig. Argh. Flere som jobber i butikk og som har oppdaget dette samme fenomenet?

Skrevet

Jeg irriterer meg dessverre over mye, særlig dersom jeg er stresset.

Folk som går inn på t-banen før andre får gått av.

Folk som demmer i rulletrappa, eller tar all plassen på fortauet.

Folk som smeller døra i trynet på deg når du går rett bak.

Hun dama som la vektene på step styrke-timen i dag midt på gulvet bak meg.

Folk som jeg VET er borte fra jobb uten grunn, og som tipper alt arbeidet over på deg.

Gamle gubber på jobb som automatisk vet best.

Folk uten vanlig høflighet, som takk og unnskyld.

Folk som slurper eller slafser mye.

Folk som tar æren for andres arbeid uten skyldfølelse overhodet.

De som tror de kan hjelpe meg finne Jesus.

De som spør meg om jeg ikke skal ha barn snart.

Mennesker som kan faget sitt, men absolutt nada om noe annet.

Polakkene som roper etter meg hver dag på veg til jobb (eller bygningsarbeidere, men nå var det de spesifikke polakkene jeg snakker om)

Damer i allværsjakke.

De som automatisk tar det for gitt at jeg elsker fotball, noe som er noe jeg virkelig hater. Sliter i disse tider!!!

Skrevet

irriterer meg over at jeg blir så hekta på internett

Gjest *smak*
Skrevet
Vennina mi som trur hun er verdens peneste. Det er greit at folk synes de er pen, men hvis man sitt på en kafe og det eneste hun gjør er å tvinne håret, sitte med trut munn, slenge på håret og se seg i speilet hvert 5 min!! Ja... og skryte over alle som vil ha henne. Og slenge seg på alle guttene som er i omkrets. Fordi hun trur alle vil ha hun. Hun får jo de fleste, fordi hun er sinnsykt pen!! Men bare litt irritert at penheten hennes er på en måte gått opp i hodet hennes.

Det er jo ikke alltid det er så lurt å "flyte" på utseende, fordi alle eldes. Bør ha noe å falle tilbake på når glanstiden er over ;)

Gjest hopeful
Skrevet

Morsom tråd:)

- Folk som har Nokiaringetonen på HØYESTE volum på bussen.

- Folk som ikke kan rulletrappregelen

- Folk som legger ned flysetet foran meg! Som om det ikke er trangt nok fra før!!

- Folk som smatter

- Folk som ikke kan reglene for rundkjøringer

-bortskjemte unger

- køsnikere

- arrogante mennesker

- dårlige unnskyldninger og folk som ikke holder avtaler!

Dette var deilig:) Føler meg 10 kg lettere;) hihih

Skrevet

Folk som ikke bruker blinklys!

Skrevet

- Folk som ikke kan trafikkreglene, eller bare driter i de.

- Utakknemlige mennesker som aldri sier takk for evt gaver de får, eller som tydelig blir misfornøyde med hva de får (feil farge, feil merke osv), og som faktisk blir sint på giveren av den grunn. Disse jeg sikter til er faktisk voksne. Sier aldri takk eller viser glede når de får noe. *grrr*

- Foreldre som skjemmer bort ungene sine og ikke lærer dem å ta hensyn til andre (eks; Kommer inn i rommet og skifter tv-kanal som selvfølge uansett om andre måtte se på noe fra før av. Gullungen må jo få se på Cartoon Network må vite!).

- Mennesker som alltid avbryter uansett.

Sikkert masse mer, men det jeg kommer på i farta!

Damn! Godt å få det ut mellom alle hormonene :fnise:

Skrevet

Jeg irriterer meg over:

*Folk som går på toget før jeg og alle andre på toget har gått av

*Folk med ryggsekk(på rygge) på et overfyllt tog

*Folk som dytter og presse i butikker

*En på jobben som alltid klager over at "det er for varmt" / " det er for kaldt", men alikevel alltid går i langærmet skjorte uansett vær

*En på jobben (samme som over) som røyker og har astma

*Folk som har farget håret/bleket håret og det er helt gult eller grønnt, men ikke ser det selv

*Folk som snakker dritt om sjefen også 5 min etter smisker med personen

Sist men ikke minst folk som bruker de hvite høretelefonenen som følger med ipoden, helt ubrukelige, alle hører jo hva du hørere på, jeg vil høre min igen musikk, ikke din også.

Ahh… føler meg staks bedre.

Ha en god dag alle sammen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...