Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #21 Skrevet 9. juni 2008 Jeg irriterer meg over min bortskjemte stedatter på 15. Og på foreldrene hennes (min sambo og hans ex) som lar henne holde på. - Hun krever å bli kjørt når hun skal et sted det tar 20 minutter å gå til. - Hun blir rasende dersom man ber henne putte skittentøyet sitt i skittentøyskurven istedet for å slenge de rundt på gulvet. - Hun er frekk mot faren sin og sier at "du sier ALLTID nei, du gjør ALDRI sånn eller sånn...". Mens sannheten er at han står på pinne for henne. - Hun løfter ikke en finger for å hjelpe til med husarbeid dersom hun ikke får betalt for det. Og selv med betaling er det surking og grining fordi hun ikke får NOK betalt. - Hun roter bort både egne ting og ting hun har lånt. - Hun har ikke en takknemlig celle i kroppen. Man kan gi henne penger ene dagen. Neste dag klager hun over hvor gnien du er. Du kan låne henne din bærbare PC, men om du våger deg på å be henne legge den tilbake på plass etter bruk får du høre at du er fantatisk ryddig og kontrollfrik. Huff... Iblant har jeg lyst til å glefse etter jenta!
hilli Skrevet 9. juni 2008 #22 Skrevet 9. juni 2008 (endret) I dag irriterer jeg meg over folk som legger ned setet på buss/fly på dagtid. Og jeg irriterer meg selv ved at jeg blir så lett irritert over andre folk, skulle ønske jeg kunne overse dårlig folkeskikk. Endret 9. juni 2008 av hilli
Chord Skrevet 9. juni 2008 #23 Skrevet 9. juni 2008 - folk som baksnakker! - folk som avbryter - folk som sniker i køen - folk som tror de er best i hele verden til alt
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #24 Skrevet 9. juni 2008 I dag irriterer jeg meg over folk som legger ned setet på buss/fly på dagtid. Og jeg irriterer meg selv ved at jeg blir så lett irritert over andre folk, skulle ønske jeg kunne overse dårlig folkeskikk. Sammer her, til begge to.. Om personen forann meg prøver å legge ned setet, så trøkker jeg rett og slett imot det jeg er kar om... De må da skjønne at de stjeler av min plass når de gjør det??
Pokahonta Skrevet 9. juni 2008 #25 Skrevet 9. juni 2008 Jeg irriterer meg over min bortskjemte stedatter på 15. Og på foreldrene hennes (min sambo og hans ex) som lar henne holde på. - Hun krever å bli kjørt når hun skal et sted det tar 20 minutter å gå til. - Hun blir rasende dersom man ber henne putte skittentøyet sitt i skittentøyskurven istedet for å slenge de rundt på gulvet. - Hun er frekk mot faren sin og sier at "du sier ALLTID nei, du gjør ALDRI sånn eller sånn...". Mens sannheten er at han står på pinne for henne. - Hun løfter ikke en finger for å hjelpe til med husarbeid dersom hun ikke får betalt for det. Og selv med betaling er det surking og grining fordi hun ikke får NOK betalt. - Hun roter bort både egne ting og ting hun har lånt. - Hun har ikke en takknemlig celle i kroppen. Man kan gi henne penger ene dagen. Neste dag klager hun over hvor gnien du er. Du kan låne henne din bærbare PC, men om du våger deg på å be henne legge den tilbake på plass etter bruk får du høre at du er fantatisk ryddig og kontrollfrik. Huff... Iblant har jeg lyst til å glefse etter jenta! Hmm, tror hun på 15 år irriterer seg over at foreldrene bor hver for seg og at hun har fått en ny ste mamma som irriterer seg over henne jeg..
Lille Lea Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 9. juni 2008 Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter..!!!
Chord Skrevet 9. juni 2008 #27 Skrevet 9. juni 2008 Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter..!!! :ler:
Teriyaki Skrevet 9. juni 2008 #28 Skrevet 9. juni 2008 - Folk som ikke kan reglene for bruk av rulletrapp. Stå til høyre, gå til venstre! Er det så vanskelig? Dette er de mye flinkere på i andre land enn Norge. - Folk som blokkerer innganger eller andre steder hvor de bør skjønne at andre folk vil gå. Folk som ikke viser hensyn eller tenker på andre enn seg selv. - Folk som ikke kan uttale kj-lyden riktig. - Venninna til typen min som innbiller seg at han er forelsket i henne. Har aldri hørt om det med rulletrappen. Står som regel til høyre da, men det er bare pga. gammel vane. Akkurat som at jeg alltid sitter på samme side av bussen, helst samme sete også. ________________________________ Jeg irriterer meg over ei i klassen min. Mangler sosiale antenne, og er rett og slett irriterende. Irriterer meg over at kjæresten min hisser seg lett opp og at han er kald under krangling. (Så irriterer han seg sikkert over at jeg er veldig føllsom) Kommer ærlig talt ikke på så mye...Er en del som kan irritere meg, men ikke noe som skjer såpass ofte at det er noe jeg regelmessig irriterer meg over.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #29 Skrevet 9. juni 2008 Hmm, tror hun på 15 år irriterer seg over at foreldrene bor hver for seg og at hun har fått en ny ste mamma som irriterer seg over henne jeg.. Foreldrene hennes bodde hver for seg i flere år før jeg kom inn i bildet. Og at jeg irriterer meg over henne vet hun fint lite om. Jeg smiler så pent atte, og holder kjeft. Irritasjon er mulig å holde inne i seg når man har blitt voksen vettu!
siebaeo Skrevet 9. juni 2008 #30 Skrevet 9. juni 2008 Jeg irriterer meg over: - røykere (de som ikke tar hensyn). Håper noen finner opp en kuppel de kan ha over hodet og røyke inni så vi andre slipper å lide - folk som lukter vondt - folk (gjerne venninner) som klager over kroppen sin men som ikke løfter en finger for å gjøre noe med det. Da lukker jeg ørene. - en venninne som lyver over alt mulig rart, gjerne ubetydelige ting, men som gjør at jeg setter spørsmålstegn ved alt hun sier. Hun lyver i tillegg om meg bak min rygg og framstiller meg som innbilsk og henne som attraktiv. En annen ting som irriterer meg med henne er at hun aktivt prøver å gi andre dårlig samvittighet for å oppnå det hun vil. Og at hun tar ting som egentlig har med andre å gjøre ut over meg fordi hun vet hun ikke når fram hos de andre. Mye av dette kommer nok av misunnelse. Hun er misunnelig fordi jeg veier 20+ kilo mindre enn henne, klarte ikke være glad for mine lønnsforhøyelser eller nye jobber og at jeg får mye positiv oppmerksomhet. Det kaller jeg ikke en god venninne.. Vi omgås ikke så mye lenger naturlig nok. Og så røyker hun når jeg spiser... blæ.. - folk som er misunnelige og ikke unner andre medgang! - at jeg er så fæl til å utsette ting!! Derfor: NÅ skal jeg vaske klær!
The Kitten Skrevet 9. juni 2008 #31 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Jeg irriterer meg mest over en venninne som snakker så lavt at jeg aldri hører hva hun sier med mindre jeg er 10 cm fra ansiktet hennes. Sikkert samme person som ts jobber med. Irritasjonsmonument nummer to er folk som kommer for sent. Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 9. juni 2008 av The Kitten
Gjest fragment Skrevet 9. juni 2008 #32 Skrevet 9. juni 2008 Irriterer meg noe voldsomt over en kollega av meg. Han er ekstremt pratsom og har null sosial intelligens. Denne kombinasjonen gjør at han konstant snakker om seg selv, hvor lav fettprosent han har/skal oppnå, hvor teit det er at vektene på treningssenteret er for lette, hva han har planer om å kjøpe til kjæresten sin... Og slik fortsetter det i det uendelige. Jeg synes normalt at det er veldig interessant å snakke om for eksempel trening, men denne personen er så selvsentrert at jeg får lyst til å klappe til ham.
Gjest Oxford Skrevet 9. juni 2008 #33 Skrevet 9. juni 2008 I det siste har jeg irritert meg fryktelig over folk som absolutt må støvsuge, ommøblere og se actionfilmer (med ekstra bass) midt på natten...
mona angelica Skrevet 10. juni 2008 #34 Skrevet 10. juni 2008 - lyn supportere/venner (blir helt gal når de begynner å snakke om hvor gode de er, at vif ikke har slått dem på 27 år osv.) - folk som sperrer veien for deg. - nordmenn som prøver å snakke wolla/kebab norsk. (spy) - wannabe sosser fra østkanten. - folk som tror de er så mye bedre enn andre. - "venner" som baksnakker deg forså å komme smilende til deg og late som ingenting. - gutter som ikke har bedre å gjøre enn å plage jentene i klassen.
Rebelle Skrevet 10. juni 2008 #36 Skrevet 10. juni 2008 - At folk du ikke kjenner eller noen gang har møtt prater om deg - At disse folka tror de kjenner deg... - Folk som kjøper plastikkposer hver gang de handler i butikken - At folk i Norge er så inmarri nysjerrige (både på sladre plan, men mest det at folk skal stirre å se på deg...) - At det er så utrolig mye nyheter og sport på norsk tv! - At alle serier begynner så seint på norsk tv, pga punktet over! - Folk som tror de er best til alt - Folk som ikke kommer overens med svigerforeldrene sine (og som ikke gidder prøve engang!) - Folk som mener de alltid har rett - Folk som skjærer kniven eller kjører gaffelen ned i tallerkenen så det blir en sånn ekkel lyd - Folk som må borti med tenna når de bruker spiseskje - Folk som er konstant stressa - Generelt alle som røyker - Folk som aldri inviterer deg hjem til seg, selv om de har hvert hos deg mange ganger
Chord Skrevet 10. juni 2008 #37 Skrevet 10. juni 2008 I det siste har jeg irritert meg fryktelig over folk som absolutt må støvsuge, ommøblere og se actionfilmer (med ekstra bass) midt på natten... Signerer på den!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #38 Skrevet 10. juni 2008 Jeg irriterer meg over en kollega som forventer at jeg skal fore henne med snop hver gang vi jobber sammen. Vi har samme jobb og samme lønn. Hvorfor tror hun at jeg har mer penger, eller i det hele tatt et ansvar for å holde henne med godsaker?!?
Gjest Alabama Skrevet 10. juni 2008 #39 Skrevet 10. juni 2008 Jeg irriterer meg over gjesten på seksualitetsforumet som ikke får pult, og dermed poster haugevis med tråder hvor han (indirekte) sier at alle kvinner er horer.
missLynch Skrevet 10. juni 2008 #40 Skrevet 10. juni 2008 Først og fremst irriterer jeg meg over altfor selvopptatte folk. Dernest over selvhøytidelige folk. Naboer som spiller høy techno og ruser opp bil- og motorsykkelmotorer midt på natta (gjerne 6 på morgenen). Folk som mener de vet hvordan andre bør leve. Jeg kan også irritere meg over meg selv...når jeg får trang til å være rebell blant temmelige konservative og "satte" mennesker.Klarer ikke la være...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå