Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har en flaske bailys i kjøleskapet, og lurer på hvor lang holdbarehet den har fra dagen den ble åpnet?
Fun Light Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Siden du har hatt den i kjøleskap ser jeg for meg at den holder leeeeeenge... Men hvor lenge er jeg neimen ikke sikker på! Smak på den, kanskje det vil si noe om hvordan det ligger an? Hvor lenge har den stått til nå?
Gjest78 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Veldig lenge, jeg har drukket baileys i hvert fall et år etter at den var åpnet, uten at den sto i kjøleskap. Endret 8. juni 2008 av Lady Lovelace
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det samme har jeg. Den er vel datostemplet? Jeg innbiller meg at jeg har drukket frem til datostemplingen uavhengig om den har stått i kjøleskap eller ikke.
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Baileys har ingen andre konserveringsmidler og er derfor 100% naturlig. Fra kua er melket til melka havner på flasker går det maksimalt 36 timer. Det garanterer to års holdbarhet på produktet. http://asko.custompublish.com/gullkorken-t...0281-49615.html
Gjest TS - Linda Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Takker Åpnet flaska 24 mai, og er 1 liter, og drikker ikke så veldig mye ell ofte. Har tidligere drukker "dooleys"(ikke riktig stavet), som har stått åpnet i romtemperatur i 1 år etter, men fikk nå høre at baileysen måtte drikkes opp innen 1 mnd ell så.. Så fikk det litt travelt med å gi den bort tenkte jeg..
Brunhilde Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble en gang servert sur Bailys, og jeg har ikke drukket det siden. Det var, for å si det pent, kvalmt.
gard Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Bra spørsmål...jeg har hatt Baileys åpen i flere måneder og det virker ut som den har holdt seg godt selv om den ikke sto i kjøleskap. Men jeg har også hørt at den helst skal settes i kjøleskap og drikkes opp innen 6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå