Gå til innhold

Brudekjolen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tar dere med venninner, mor, svigermor eller andre slektninger når dere skal plukke ut brudekjole? Og har deres smak noe å si for valget? Jeg bare stusser litt på dette, for har diskutert brudekjoler med venninner der en skulle gifte seg. Og da var de andre veldig åpenhjertige på hva de syns var fint og hva som var helt ute. Det verste man kunne finne på var visst en "bløtkakekjole", og flere var opptatt av at det skulle være enkelt. Så det fikk meg til å lure på, hva hvis bruden ville ha en stor og overdådig kjole? Da er det litt vanskelig å komme etterpå og si at den var kjempefin, når man alt har sagt at man misliker det. Og hva mødre angår så er det i hvert fall ingen som er lengre unna min smak enn min mor (og ikke minst tyyydelig på hva hun syns er stygt) :fnise:

Lar dere sånt påvirke dere? Og prøver dere selv å påvirke andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt med megforloveren min, for hun er ærlig med meg og sier hva hun mener om hvordan jeg kler kjlene og det er veldig greit :)

Jeg prøver å ikke la noen påvirke valget mitt, men det er vanskelig å la være å høre på hva andre sier også da :) Nå har jeg heldigvis bare fått positive tilbakemeldinger på kjolen min da :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

hadde med søsteren min, hun er ikke forloveren min, men en som er dønn ærlig med hva jeg kler og ikke, i tillegg til at vi har veldig lik smak!

Skrevet

Jeg skal ha med søsteren min, hun er også forloveren min. Hun vil gi meg et ærlig svar :) Så liker vi mye av det samme.

Skrevet

For min del va de en opplevelse ej ville dele me andre...

Ej hadde faktsik me mej 3 stk ej. Mamma, pappa og forlovaren min :rødme:

Gjest hopeful
Skrevet

Kjolen er "godkjent" (les: sett av) mamma, to stk venninner + farmor for det er hos henne den henger;)

alle fire gir ærlige tilbakemeldinger, det er viktig viktig viktig!:)

Skrevet

Jeg skal ha med meg forloveren min. Hun skal jo også ha kjole så da finner vi alt på en plass :)

Å så er hun ærlig med meg i tillegg :)

Skrevet

Kjøpte min i Usa, uten å ha med mine nærmeste. Men hadde med meg ei vennine jeg fikk mens jeg var der. I ettertid har min forlover, vennine og min mor sett den og alle sier den er helt meg og super stilig.... :jepp:

Å uansett hvor jeg leter på nett eller i blader finner jeg ingen lik. Å jeg gleder meg såååå mye til å sprade rundt i den en hel dag :fnise:

Skrevet

Jeg hadde med mamma. Noen av de beste kleskjøpene gjør jeg når jeg har med henne. Beslutningen om hvilken kjole jeg skulle velge var for øvrig min, og min alene.

Skrevet

Hadde med mamma, hun er den mest ærlige og sier rett ut hvis jeg ikke ser bra ut. Hadde tenkt og ha med forlover , men hun bor for langt unna.

Skrevet

Jeg hadde med forloveren min. Hun var veldig ærlig på hva som passet meg og ikke. Jeg synes det var greit å ha med en som kunne si hva som er "meg".

Gjest Gjest
Skrevet

Dere er mange som sier dere vil ha med en som er ærlig. Men er det viktigere for dere å se bra ut for andre, enn hva dere selv mener? Hva gjør dere hvis dere finner drømmekjolen, og moren/venninnen sier den er totalt ukledelig?

Gjest brud_gjest
Skrevet
Dere er mange som sier dere vil ha med en som er ærlig. Men er det viktigere for dere å se bra ut for andre, enn hva dere selv mener? Hva gjør dere hvis dere finner drømmekjolen, og moren/venninnen sier den er totalt ukledelig?

Jeg innbiller meg at noe som er helt ukledelig neppe vil være drømmekjolen min når den kommer på?

Og for meg er det faktisk viktig at det jeg har på meg kler meg. Jeg er ganske kort og lubben (fint ord for å si at jeg er tykk), og da er det logisk at samme hvor gjerne jeg vil så kommer jeg ikke til å se fantastisk ut i samme kjole som Kathrine Sørland, og kanskje er det greit at noen forteller meg det. Slik tenker iallfall jeg.

Når det kommer til venninner ligger jeg lavt med å fortelle hva som er pent og ikke inntil de har bestemt seg :) Men de aller fleste som gifter seg ser jo fantastiske ut, så det er ikke vanskelig å være ærlig og oppriktig når man sier at vedkommende ser nydelig ut, selvom det er en kjole jeg kanskje ikke ville valgt til meg selv.

Skrevet

Jeg hadde med meg forloveren min på kjolekjøp. Etter dette hadde jeg stemoren hennes og ei venninne av henne igjen som er dekoratør og hobbyfrisør. Hun sa sin mening om kjole og tilbehør som smykker. Jeg er så glad for at jeg hadde noen med som ser helheten, ellers så tror jeg det hadde blitt fullstendig kræsj med meg kjole og de smykkene jeg hadde valgt

Skrevet

Jeg hadde med mammaen min :) Kjølen min er spesiallaget for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...