Gjest TRENGER HJELP!:S Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Heisann alle:) Er bare en ungdom på 16 år, men har gjort enn hel del for min kjære:) Vil overaske henne med noe nytt og veldig romantisk for henne neste uke:) Har ikke spessielt med peng, men kan lage mat og er veldig villig til å legge arveid i ting jeg holder på med.. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for henne?? Setter pris på svar:) -TAKK!
Leanne Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 hvis det blir fint vær er jo en piknikk i en park veldig romtantisk.. Og det trenger ikke koste så mye... Kan ha med melon skiver, jordbær, druer, og noen rundstykker med noe godt pålegg... Og kose dere ute. Husk å ta med pledd å sitte på
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 hvis det blir fint vær er jo en piknikk i en park veldig romtantisk.. Og det trenger ikke koste så mye... Kan ha med melon skiver, jordbær, druer, og noen rundstykker med noe godt pålegg... Og kose dere ute. Husk å ta med pledd å sitte på jo:) det hadde jo vært fint.. men jeg bor en plass med 100 - 300 innbyggere så er liksom ikke mye til park her.. Hadde helst håpe å finne på romantisk hjemme^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå