Gjest Gjest_nyskjerrig_* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Når man er prøvere og man er mellom EL og IKM, kan det da være skadelig å få orgasmer??? Kan det gjør sånn at egget evt ikke fester seg?
Possibly Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Når man er prøvere og man er mellom EL og IKM, kan det da være skadelig å få orgasmer??? Kan det gjør sånn at egget evt ikke fester seg? Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være skadelig. I så fall hadde det nok ikke vært så mange mennesker her i verden.
Amalie_85 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kan ikke tenke meg at det skulle være skadelig. I så fall hadde det nok ikke vært så mange mennesker her i verden. signerer
Gjest Gjest_lana_* Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også lurt på dette--- Siste året har jeg hatt to SA, og begge kom rett etter en orgasme.. Kanskje hadde det endt i en abort likevel, men det får en til å lure.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 I utgangspunktet skal det visst være en liten fordel pga at det får mer blod til livmoren, og dermed en "saftigere" livmorslimhinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå