Gå til innhold

Bryllupslokaler i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg til neste år og ønsker å finne et fint bryllupslokale i bergen til ca 60 spisende gjester og rundt 80 totalt.

Et av kriteriene jeg har satt meg er at jeg ønsker å komme til duk og dekket bord men vil selv kunne ta med medbrakt alkohol til gjestene etter maten.

Er det noen som har noen tips om hvilken lokaler i Bergen som har muligheter for å legge en slik avtale?

Synes det blir for dyrt hvis vi må kjøpe all alkohol hos verten av bryllupet..

Ønsker gjerne delte erfaringer ang lokaler,service, pris, atmosfære++

Håper på svar!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kronstad hovedgård er jo nydelig da. Du kan få til noen helt fantastiske bryllupsbilder der og. Der er det catering tilknyttet, men tror du kan ordne baren selv.

Edit:

Her fant jeg betingelsene, og du kan ha egen bar. Du må bare ordne med bevilling. Cateringen kan stille med bartender: http://www.gategourmet.no/comweb.asp?ID=23...=1&session=

Jeg har selv tilbragt mye tid på Kronstad, og det er en flott bygning.

Endret av Saeria
Skrevet

Kronstad hovedgård er fin ja, og man kan ta med drikke selv. Er ikke så mange andre alternativer såvidt jeg vet. Legenes hus er kjempefint, men tror ikke man kan ordne alkoholen selv der... men det kan du jo undersøke...

Gjest cathrine83
Skrevet

Takk for raske svar!! =)

Har tenkt litt på Kronstad Hovedgård ja, men har hørt at det er lite pent innvendig(?) Er det lenge siden dere har vært der? Jeg har ikke vært der selv men skal selvsagt undersøke før jeg tar en avgjørelse;)

Skrevet

Det spørs litt hva en liker. Etasjen nede har en fin liten ballsal da. Det er også en kaffe/tesalong som er litt gammeldags i stilen. Oppe er det tre små stuer, hvorav den ene er ganske fin, men den egner seg ikke til store selskap.

Det hele kommer litt an på hva en øsnker, og om det er mulig å flytte på/rydde unna litt ting. Barrommet er vegg i vegg med ballrommet og er mindre i størrelse, men stort nok til servering av drinker.

Gjest Jonny
Skrevet

se www.arnapub.no

Der kommer du til duk og dekket bord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...