Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hei. Jeg har lyst å gi en gave til min bedre halvdel. Jeg har ingen grunn, egentlig, ingen spesiell anledning. Det er bare fordi han er den han er for meg. Det trenger ikke å være noe stort eller hokkus pokkus, men jeg tenkte at jeg har lyst å gi noe som jeg kan inngravere. Problemet er at jeg ikke helt vet hva det skal være. Han er vel litt kresen, og liker å velge ting selv, men jeg vet at han hadde blitt veldig glad. Noen tips? Takk.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ga min et sølvarmbånd som har en plate som man kan gravere på. Der gravrete jeg inn: Du og jeg, kjære. Noe han pleier si til meg. Han har hatt sitt på hele tiden siden. Problemet er bare at sølv er ganske mykt, så nå har det masse bulker og riper og teksten er nesten borte:s
Gjest Chrissy82 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Lag et fotoalbum til han med bilder av dere.. Det er et minne for livet og jeg har gitt det til flere og alle synes det er kjempeflott!
Gjest Evine Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg kjøpte en fin klokke til mannen min - uten at det var noen spesiell anledning. Han ble kjempeglad Så skal jeg kjøpe en helt spesiell tur til ham til høsten - bare han og jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå