Gå til innhold

Menn av kone som finner seg en ny mann...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Menn som har blitt sviktet i ekteskapet, et langt og seriøst sådant, med barn og alt, der kona finner seg en ny mann. Noen som har erfaring med hvordan disse mennene reagerer, hvordan det går med dem? Jeg støtte nemlig på en, og han var veldig dyktig på å skaffe seg nye kvinner, men han turde ikke for enhver pris ikke å gå inn i noe nytt seriøst forhold, så det ble noen rare greier med hyppig seriemonogami av en varighet på 1-3 måneder, før han fant en grunn til å bryte opp, og slik fortsatte han år etter år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en sånn en - han er ikke slik du beskriver, men heller tvert imot.

Tipper at hvordan en slik erfaring blir bearbeidet og reagert på har like mye med individualitet som alt annet å gjøre.

Gjest Gjest
Skrevet
Menn som har blitt sviktet i ekteskapet, et langt og seriøst sådant, med barn og alt, der kona finner seg en ny mann. Noen som har erfaring med hvordan disse mennene reagerer, hvordan det går med dem? Jeg støtte nemlig på en, og han var veldig dyktig på å skaffe seg nye kvinner, men han turde ikke for enhver pris ikke å gå inn i noe nytt seriøst forhold, så det ble noen rare greier med hyppig seriemonogami av en varighet på 1-3 måneder, før han fant en grunn til å bryte opp, og slik fortsatte han år etter år.

Oi, så dyktig han er da... skaffet han seg ny vaskemaskin også kanskje?

For å svare på spørsmålet ditt, så er det like ille for både damer og menn og bli sviktet av partneren sin. Men jeg tror at damer takler det bedre enn menn. De luller seg ikke inn i en fantasiverden der det er veeeldig synd på de i årevis - siden partnern svikta...

Skrevet

Ja, nei, jeg lurer bare på om noen har erfaring med at slike menn bruker dette som en slags selvterapi for å holde hodet over vannet. De/han later som de/han er veldig seriøse, for å se om det går an, uten at de egentlig mener det, for så å rømme sin vei med litt større selvtillitt i gevinst.

Skrevet
Ja, nei, jeg lurer bare på om noen har erfaring med at slike menn bruker dette som en slags selvterapi for å holde hodet over vannet. De/han later som de/han er veldig seriøse, for å se om det går an, uten at de egentlig mener det, for så å rømme sin vei med litt større selvtillitt i gevinst.

TS igjen....

Han jeg møtte virket IKKE trist, snarere ekstremt HAPPY.

Men det kan jo også være en måte å dekke over egentlige følelser på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...