Gå til innhold

Min jente har små pupper!

Fremhevede innlegg

Gjest Sverre K
Skrevet

Hun er jo hyggelig og snill og vært sammen i nesten 1,5år, og hun og jeg er glade i hverandre, men vurderer å slå opp med henne p.g.a at puppene hennes er for små. Når jeg mener små, så mener jeg små!

For å sette det litt i perspektiv, så snakker vi her i sammenligning liten tiss, og disse puppene får ikke ereksjon!

Jeg leste over den andre tråden som ble stengt som omhandlet samme tema, men vet ikke hvorfor den ble stengt, da den "veldig liten tiss tråd" ble ikke avsluttet. Dette er jo tross alt "kvinneguiden" så da er det jo de vi skal ta hensyn til altså, men tenkte jeg ville kunne lufte mine meninger omkring dette, og hvorfor jeg ikke liker de så små.

Små pupper som dette er jo ikke så veldig attraktivit, fordi det minner veldig om en mann, slik en liten tiss kan minne om en jente med litt stor klitoris hvis dere skjønner hva jeg prøver å si. Det er ikke stort mer å utsette på henne annet enn dette, men har altså litt komplekser rundt dette slik dere jenter kan ha rundt liten tiss. Har dere noen gode råd?

Hun pleier å stuffe/padde bh-en når vi går ut, for å gi litt fylde, men syntes det blir litt feil! Det var faktisk slik vi møttes også, at hun hadde paddet og ble nokså sjokkert at noen kan finne på å lyve om noe slikt! men men

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaya83
Skrevet (endret)

Edit: Ikke engang verdt en kommentar!

Endret av Kaya83
Gjest Gjest
Skrevet
Hun er jo hyggelig og snill og vært sammen i nesten 1,5år, og hun og jeg er glade i hverandre, men vurderer å slå opp med henne p.g.a at puppene hennes er for små. Når jeg mener små, så mener jeg små!

For å sette det litt i perspektiv, så snakker vi her i sammenligning liten tiss, og disse puppene får ikke ereksjon!

Jeg leste over den andre tråden som ble stengt som omhandlet samme tema, men vet ikke hvorfor den ble stengt, da den "veldig liten tiss tråd" ble ikke avsluttet. Dette er jo tross alt "kvinneguiden" så da er det jo de vi skal ta hensyn til altså, men tenkte jeg ville kunne lufte mine meninger omkring dette, og hvorfor jeg ikke liker de så små.

Små pupper som dette er jo ikke så veldig attraktivit, fordi det minner veldig om en mann, slik en liten tiss kan minne om en jente med litt stor klitoris hvis dere skjønner hva jeg prøver å si. Det er ikke stort mer å utsette på henne annet enn dette, men har altså litt komplekser rundt dette slik dere jenter kan ha rundt liten tiss. Har dere noen gode råd?

Hun pleier å stuffe/padde bh-en når vi går ut, for å gi litt fylde, men syntes det blir litt feil! Det var faktisk slik vi møttes også, at hun hadde paddet og ble nokså sjokkert at noen kan finne på å lyve om noe slikt! men men

Bra parodi på alle penistrådene, men den blir nok fjernet ganske raskt.

Skrevet

Viss du slår opp me denne jenta pga puppestr tror jeg du må være syk i hode, bare for å si det rett ut.

Dessuten fortjener hun noen mye bedre når du har slike tanker du har.

:kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

Artig hvordan svarene er totalt forskjellig, selv om problemstillingen er den samme som i penis-trådene :)

Gjest Gjest
Skrevet

Klarer ikke å se den likheten mellom penis og pupper du legger opp til? Synest det er fundamentalt forskjellig. Estetik vs funksjonalitet på en måte.

Så til deg og damen. Om du går rundt og tenker på å dumpe henne pga av liten puppestørrelse er det bedre at du gjør det før heller enn senere.

Gjest Gjest
Skrevet
Artig hvordan svarene er totalt forskjellig, selv om problemstillingen er den samme som i penis-trådene :)

Jepp. Kvinner har krav på å foretrekke og dumpe en mann i 2008 på grunn av størrelsen. Det er jo tross alt 2008. Men rabalderet begynner når slike holdninger går utover kvinner.

Det samme gjelder hvis en kvinne ønsker gentlemen, er det jo bare på sin plass at nordmenn skal være slik og at de er tregere enn sydlandske menn. At sine sydlandske kvinner er mer hjemme og på kjøkkenet, tenker de ikke over. Det blir rabalder hvis en nordmann ønsker seg en slik dame. Jeg mener ikke at kvinner skal være på kjøkkenet eller at alt skal dreie seg om puppestørrelse og penisstørrelse, men likestilling handler også om å gi.

Skrevet

Kan godt forstå at problemstillingen er virkelig. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor da TS skulle blitt sammen med denne damen i det hele og det store hvis man på forhånd vet at det er store pupper som er tingen.

Jeg og har nok valgt vekk kavalerer fordi de ikke er tiltrekkende i mine øyne. Og jeg må føle meg tiltrukket. Men pupper er jo noe som er såpass synlig at TS har jo sett dem, bare ikke naken, før han ble sammen med henne!

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Kan godt forstå at problemstillingen er virkelig. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor da TS skulle blitt sammen med denne damen i det hele og det store hvis man på forhånd vet at det er store pupper som er tingen.

Jeg og har nok valgt vekk kavalerer fordi de ikke er tiltrekkende i mine øyne. Og jeg må føle meg tiltrukket. Men pupper er jo noe som er såpass synlig at TS har jo sett dem, bare ikke naken, før han ble sammen med henne!

Ikke bare ble han sammen med henne, men holdt ut i 1,5 år. :ler:

Endret av Bellatrix
Skrevet

hvis det er et så stort problem, synte jeg du skal gjøre det du føler er nødvendig ( i ditt tilfelle, dumpe a), men husk at gresset er ikke veldig grønnere på andre siden. Det vil garantert være feil og mangler med alle damer du møter og er da små pupper så ille? Dette kan man hvertfall gjøre noe med hvis det også plager kjæresten din (kan virke sånn utifra hva du skriver).

Skrevet

Slår du opp pga små pupper vil jeg si du ikke er glad i henne!!!

Og er du ikke glad i henne for den hu er, er det ikke noen vits å fortsette forholdet!

Skrevet

Herremann! SKJERP DEG! Slutt å bruk opp tiden hennes så hu kan finne seg noe mye bedre enn deg! Uffamei..

Skrevet
Klarer ikke å se den likheten mellom penis og pupper du legger opp til? Synest det er fundamentalt forskjellig. Estetik vs funksjonalitet på en måte.

Så til deg og damen. Om du går rundt og tenker på å dumpe henne pga av liten puppestørrelse er det bedre at du gjør det før heller enn senere.

Helt enig.

Skrevet
Ikke bare ble han sammen med henne, men holdt ut i 1,5 år. :ler:

Kanskje ho gikk med sokker i bh`n :gjeiper:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kanskje ho gikk med sokker i bh`n :gjeiper:

Uten å ta av seg bh-en i løpet av 1,5 år? :ler:

Skrevet
Uten å ta av seg bh-en i løpet av 1,5 år? :ler:

Sokkene tok seg av eventuell svette så ho trengte bare bytte sokker og ikke bh :fnise:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Sokkene tok seg av eventuell svette så ho trengte bare bytte sokker og ikke bh :fnise:

:ler: Men tusen sokkepar hadde hun.

Gjest Gjest
Skrevet

I følge vitenskapen skal det ufattelig mye til før en penis blir for liten til å kunne tilfredsstille en kvinne. Så det har kanskje mest med hodet til kvinnene å gjøre, og egentlig mest estetikk allikevel?

Men er enig i at trådstarter burde tatt for seg hennes vaginale romslighet i stedet, for at parodien skulle blitt perfekt.

Gjest Naria
Skrevet
Slår du opp pga små pupper vil jeg si du ikke er glad i henne!!!

Og er du ikke glad i henne for den hu er, er det ikke noen vits å fortsette forholdet!

Kan han ikke være glad i henne? Det er viktig å tenne på kjæresten sin seksuelt, og hvis pupper er veldig viktig for TS tenningsmønster forstår jeg godt at dette er et stort problem for han. Dette trenger overhodet ikke ha noe med hans følelser for henne å gjøre.

Men, jeg synes det er i overgang sært at du har brukt 1.5 år på å skjønne at hun har for små pupper. Neste gang gjør du ikke den feilen TS!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men er enig i at trådstarter burde tatt for seg hennes vaginale romslighet i stedet, for at parodien skulle blitt perfekt.

Historien kunne blitt mer troverdig om han hadde blitt kjent med en jente, men ikke ville ha henne når han oppdaget at hun hadde små pupper. Det er litt sært å oppdage sånt etter at man har vært sammen i 1,5 år. Hvis man gjør det slutt på grunn av små pupper etter 1,5 år tror jeg det ligger helt andre ting til grunn enn små pupper, men puppene er en fin unnskyldning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...