Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #21 Del Skrevet 10. juni 2008 Men gjør det noe om det er noen pene damer som soler seg toppløse i en park i byen i varmen? Selvsagt ikke. Dere damer må gjerne gå naken på handle tur også. Jeg synes det er helt greit. Ingenting er så bra som å se ei dame naken. Uansett hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. juni 2008 #22 Del Skrevet 10. juni 2008 Men gjør det noe om det er noen pene damer som soler seg toppløse i en park i byen i varmen? Det kan ikke sammenlignes med å danse go-go på et bord i fylla i alle fall. Nakenhet er naturlig. Hvorfor kan menn sole seg i bar overkropp da? Fordi de ikke har utoverpupper - vel, de fleste ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. juni 2008 #23 Del Skrevet 10. juni 2008 Fordi de ikke har utoverpupper - vel, de fleste ihvertfall.... He he. Men faktisk blir menn nektet på enkelte puber i bar overkropp så det er en viss harmoni i disse dager? Menn uten puppestell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 10. juni 2008 #24 Del Skrevet 10. juni 2008 Fordi de ikke har utoverpupper - vel, de fleste ihvertfall.... Synes jeg ser mange slike utoverpupper på mannfolk jeg, slike som denne: http://www.healthandmen.com/wp-content/upl...obs0919_210.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 10. juni 2008 #25 Del Skrevet 10. juni 2008 Synes jeg ser mange slike utoverpupper på mannfolk jeg, slike som denne: http://www.healthandmen.com/wp-content/upl...obs0919_210.jpg Ja, han hadde kanskje blitt bedt om å knyte igjen tråden på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 10. juni 2008 #26 Del Skrevet 10. juni 2008 Men gjør det noe om det er noen pene damer som soler seg toppløse i en park i byen i varmen? Det kan ikke sammenlignes med å danse go-go på et bord i fylla i alle fall. Nakenhet er naturlig. Hvorfor kan menn sole seg i bar overkropp da? Er det ikke diskriminering hvis bare de PENE damene får lov til å droppe toppen når de soler seg? Ser for meg en jury som går rundt og vurderer; nei, du er for stygg, på med overdelen. Og puppene dine henger, det kan vi ikke ha her i parken. Siden kropp og nakenhet er naturlig, kunne vi kanskje heller tenke oss et no-silicon-sertifikat som man måtte vise fram til puppepolitiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 11. juni 2008 #27 Del Skrevet 11. juni 2008 Det har noe med å ta hensyn til sine medmennesker å gjøre. Ikke alle som syns det er greit med noens svært så frilynte pupper deisende rundt,- og da kan man heller trekke seg tilbake til steder hvor slikt er lov. Ren og skjær høflighet, altså. Kanskje man bør spørre alle rundt seg om man får lov først? Og det er vel neppe noen lov som hindrer deg å sole deg toppløs enkelte steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 11. juni 2008 #28 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis man befinner seg i en park hvor det er barnefamilier, trenger man ikke å sole seg toppløs Det er vel neppe noen det er mer naturlig for med "løse pupper" enn barnefamilier, så denne logikken skjønner jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå