trampoline Skrevet 7. juni 2008 #1 Del Skrevet 7. juni 2008 det er en sentrumsnær park, ser jevnlig jenter som soler seg toppløs. Jeg synes det er helt ok, men kan man få bot? er det en form for blotting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 8. juni 2008 #2 Del Skrevet 8. juni 2008 Vet ikke, men jeg håper det. Hvis onkel, eller særlig tante politi ser det så får de sikkert bare beskjed om å ta på seg en topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. juni 2008 #3 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper du får tilsnakk, det er ikke særlig pent. Oppsøk heller den ytterst fantastiske stranden på Huk som heter Paradisbukta. Nudiststrand, du er jo bare semi-nudist, men allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvem bryr seg om at andre soler seg toppløse? Det plager ikke meg på noen slags måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Del Skrevet 8. juni 2008 Så vidt jeg vet blir kvinner i bar overkropp behandlet på lik måte som menn i bar overkropp - det er med andre ord ikke blotting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 8. juni 2008 #6 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper du får tilsnakk, det er ikke særlig pent. Oppsøk heller den ytterst fantastiske stranden på Huk som heter Paradisbukta. Nudiststrand, du er jo bare semi-nudist, men allikevel. Har du lest litt raskt gjennom innlegget till ts? Hun snakker ikke om seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #7 Del Skrevet 8. juni 2008 Håper du får tilsnakk, det er ikke særlig pent. Oppsøk heller den ytterst fantastiske stranden på Huk som heter Paradisbukta. Nudiststrand, du er jo bare semi-nudist, men allikevel. Hvor prippen er det mulig å bli? Til TS, så har jeg desverre ikke noe sikkert svar på om toppløssoling regnes som blotting eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylicious Skrevet 9. juni 2008 #8 Del Skrevet 9. juni 2008 det er nok ikke ulovlig, nei, kun i Slottsparken så vidt jeg vet... Men det er jo ikke i alle områder det sømmer seg å sole seg toppløs da, mtp småbarnsfamilier etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2008 #9 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #10 Del Skrevet 9. juni 2008 Men det er jo ikke i alle områder det sømmer seg å sole seg toppløs da, mtp småbarnsfamilier etc. Mener du at små barn tar skade av å se noen sole seg toppløs?!????? I så fall en latterlig påstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #11 Del Skrevet 10. juni 2008 Tror det er ulovlig å sole seg toppløs i parker i Oslo iallefall. Jeg opplevde iallefall å ble bedt om å knyte igjen bikinistroppen bak på ryggen (lå på magen og solte meg, og hadde løsnet stroppen for å unngå skille på ryggen) en gang jeg solte meg i Tøyenparken. Var kvinnelig politi eller en eller annen form for "toppløsvakt" (husker ikke helt) som sa det til meg - hun syntes selv regelen om at man måtte knyte igjen bak var litt rar, men sa det var for å helt unngå toppløs soling i parkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 10. juni 2008 #12 Del Skrevet 10. juni 2008 Var kvinnelig politi eller en eller annen form for "toppløsvakt" "ATTENTION, ATTENTION!! THIS IS THE TOPLESS-POLICE!! PLEASE COVER UP YOUR BREASTS, NOW!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #13 Del Skrevet 10. juni 2008 "ATTENTION, ATTENTION!! THIS IS THE TOPLESS-POLICE!! PLEASE COVER UP YOUR BREASTS, NOW!" :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 10. juni 2008 #14 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette er vel bare tull? Det finnes ingen lov mot toppløs soling? Hvordan skiller man evnt. mellom hvilke steder det er lov og ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #15 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg syne det er tåpelig å soler seg toppløs midt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2008 #16 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. juni 2008 #17 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg soler meg ikke toppløs offentlig mer, men det er ikke mange tiår siden alle lå rundt i parkene uten overdel uten at noen reagerte. Jeg personlig har ikke noe i mot at damer soler seg toppløs eller ammer offentlig, hva andre mener bryr jeg meg egentlig lite om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. juni 2008 #18 Del Skrevet 10. juni 2008 Pupper er vakre - kropp er vakkert! Hvis det hadde vært opp til meg, skulle man kunnet gå naken - over alt! Litt seriøst - men mer seriøst synes jeg at man skal kle seg etter forholdene. Det er ikke forbudt å bruke hodet litt. Hvis man befinner seg i en park hvor det er barnefamilier, trenger man ikke å sole seg toppløs (om man ligger på magen med stroppen knytte opp, synes jeg imidlertid det må være greit). Ligger man midt i byen, trenger man heller ikke å sole seg toppløs. Jeg mistenker de som gjør dette for å provosere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 10. juni 2008 #19 Del Skrevet 10. juni 2008 Pupper er vakre - kropp er vakkert! Hvis det hadde vært opp til meg, skulle man kunnet gå naken - over alt! Litt seriøst - men mer seriøst synes jeg at man skal kle seg etter forholdene. Det er ikke forbudt å bruke hodet litt. Hvis man befinner seg i en park hvor det er barnefamilier, trenger man ikke å sole seg toppløs (om man ligger på magen med stroppen knytte opp, synes jeg imidlertid det må være greit). Ligger man midt i byen, trenger man heller ikke å sole seg toppløs. Jeg mistenker de som gjør dette for å provosere litt. Enig med deg. Det er ikke alle som ønsker å se pupp hele tiden (tro det eller ei), og da er det greit å innrette seg litt etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. juni 2008 #20 Del Skrevet 10. juni 2008 Men gjør det noe om det er noen pene damer som soler seg toppløse i en park i byen i varmen? Det kan ikke sammenlignes med å danse go-go på et bord i fylla i alle fall. Nakenhet er naturlig. Hvorfor kan menn sole seg i bar overkropp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå