Gå til innhold

Undertøy på nett


Gjest Ninni

Anbefalte innlegg

Gjest Ninni

Hei!

Noen som vet om ei side der de selger undertøy i str 75G? :sjenert: Det aller beste hadde selvfølgelig vært om det fantes noen undertøybutikker der de har denne størrelsen. Var inne på Clinique Helene og der fant jeg noe. Problemet er bare at stoffet på bh`en er så tynt at når jeg går med en vanlig genser så viser brystvortene tydelig gjennom genseren. Kjempefestlig!!! :sarkasme:

Viss det er noen andre som sliter med samme problem, så har jeg allerede funnet et par greie nettsider:

www.bravissimo.com

www.underverker.no

Synes det er altfor lite utvalg i store størrelser. Vi som bruker str over D må bare ta det vi finner, selv om det betyr at vi må bruke en ekkel tyrkis gjennomsiktig netting-bh. Er bare heldig jeg finner noe som faktisk passer! litt dumt at det skal være sånn. Det er mange som har større str en meg, og de har enda lite utvalg igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har handlet fra figleaves.co.uk flere ganger, og er veldig fornøyd. Nå har ikke jeg så store pupper da, men jeg er iallefall veldig fornøyd med merket "pour moi". Det er billig og gir god støtte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen som vet om ei side der de selger undertøy i str 75G? :sjenert: Det aller beste hadde selvfølgelig vært om det fantes noen undertøybutikker der de har denne størrelsen. Var inne på Clinique Helene og der fant jeg noe. Problemet er bare at stoffet på bh`en er så tynt at når jeg går med en vanlig genser så viser brystvortene tydelig gjennom genseren. Kjempefestlig!!! :sarkasme:

Viss det er noen andre som sliter med samme problem, så har jeg allerede funnet et par greie nettsider:

www.bravissimo.com

www.underverker.no

Synes det er altfor lite utvalg i store størrelser. Vi som bruker str over D må bare ta det vi finner, selv om det betyr at vi må bruke en ekkel tyrkis gjennomsiktig netting-bh. Er bare heldig jeg finner noe som faktisk passer! litt dumt at det skal være sånn. Det er mange som har større str en meg, og de har enda lite utvalg igjen :(

Hvor bor du? Det finnes mange undertøysbutikker med store størrelser. I oslo er det LaLina, LaSenza, Change osv, det finnes sikkert i andre byer også. Jeg bruker selv 65 GG, og det var flere å velge mellom på LaLina. Handler gjerne fra www.bravissimo.net om jeg vet om en bh som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en spesialbutikk, de har sikkert noe i din str. Er omtrent samme str som deg og har gode erfaringer bla med disse:

http://www.fantasie.com/product.asp?range_...p;season=SS2008

http://www.fantasie.com/product.asp?range_...p;season=CL2008

http://www.primadonna-lingerie.com/primado...=EN&sid=367

Disse bhène koster litt, men er absolutt verd hvereneste krone!!!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...