Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe meg disse pudderkulene fra Guerlain. Jeg tenkte da på farven beige chick.

Men saken er at jeg har blitt over tretti år, så jeg lurer på om de er for glitrene for meg? ikke vet jeg, men når jeg går for å få annbefalt et så drar de frem dette.

Å jeg har veldig lyst på disse, men synes de glitrer fært når jeg prøver på hånden.

Hva synes dere andre? Gir de glød, eller mye glitter?

Vil ha noe som gir glød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg siterer meg selv, ifra en tidligere tråd:

"De Les Meteorites fra Guerlain klarer jeg ikke å bruke på ansiktet, får kviser og røde prikker, derfor bruker jeg det bare på kroppen, gir fin glød, men ellers er oppskrytt, etter min mening (sorry til fans, men jeg ble skuffet). Og ja, de er sterk parfymerte.

Min ny "forelskelse" er nå phyto-produkter fra Sisley, har pudder og blash, begge med litt glitrende effekt. De gir ikke så mye glans som Les Meteorites, glansepartiklene er mye mindre i størrelsen, og det ser mer naturlig ut. Ser ut som huden gløder, og ikke som om du har glitter på. Innpakningene er også veldig fine og stilfulle, det er kanskje ikke så viktig, men en fin bonus! Også som phyto-produktene, skal de motvirke små irritasjoner i huden, det funker bra på meg ihvertfall."

Altså, mange som anbefaler de Les Meteorites, både brukere her (tror det er de som har aldri prøvd de selv) og selgere, jeg hadde jo selv kjøpte de etter anbefalinger fra selgerdama i en kosmetikkbutikk. Det ble en av de største skuffelser innen kosmetikk produkter, ja.. Har de enda, bruker de ikke, de kan jo bare brukes en gang i året - til julebord! :Hehe:

Glemte å nevne, jeg er 27..

Endret av RedFox81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...